Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده تخلف گران فروشی برای یکی از بزرگترین چارتر کنندگان هواپیما در مشهد تشکیل شد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان گفت: در اجرای طرح برخورد با گران فروشی در آژانس های مسافرتی مشهد یکی از دفاتر مسافرتی مورد بازرسی قرار گرفت.

امید جلیلی افزود: طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنای قیمت گذاری بلیت هواپیما نرخنامه آذر ماه سال ۹۷ است که واحد یاد شده خلاف آن عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این واحد برای بلیت خردسالان نیز مبلغی معادل نرخ بلیت بزرگسالان دریافت می کرده که این نیز تخلف است.

وی با اشاره به حضور نماینده های اداره کل میراث فرهنگی، دفاتر آژانسهای مسافرتی و بازرسان سازمان صمت استان در این بازرسی گفت: پرونده تخلف برای این واحد تشکیل و موضوع در حال بررسی است.

با توجه به در پیش بودن عید غدیر و افزایش تقاضای سفر به مشهد، بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آژانس های مسافرتی این شهر از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی امید جلیلی شرکت چارتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز