Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور مدیران این بانک، بهره‌گیری از درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران به منظور رونمایی از سامانه سفارش محصول و خرید آنلاین شرکت توزیع داروپخش آغاز شد و امکان خرید انواع تولیدات دارویی و لوازم پزشکی و بهداشتی شرکت کارخانجات داروپخش فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور شعب تهران و البرز بانک صادرات ایران در این خصوص گفت: کمک به زنجیره تامین مالی تولید داور کمک به مردم است و بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، در تلاش است تا در بخش تولید و توزیع دارو هزینه‌های مالی را کاهش دهد. سید کاظم مرتضوی اسکویی با بیان این مطلب افزود: این بانک ضمن فراهم کردن بستر بانکداری الکترونیک و ایجاد درگاه‌های امن شرایط توزیع و فروش دارو برای شرکت داروپخش، برنامه‌های جامع‌تری برای حمایت از صنعت دارو در کشور دارد و ظرفیت‌های کلان بانک صادرات ایران در اختیار این صنعت قرار خواهد گرفت. وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران از طریق شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برای کمک به توزیع مناسب دارو بسترهای لازم فروش آنلاین را برای شرکت داروپخش فراهم کرده است. این شرکت بزرگترین شرکت در توزیع دارو با قیمت واقعی در بین مصرف‌کنندگان بوده و در زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نقش مهمی دارد. مدیر امور شعب تهران و البرز بانک صادرات ایران افزود: خدمات و محصولات متنوع بانک از جمله طرح «طراوت» یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای کاهش هزینه تولید و تامین سرمایه‌درگردش واحدهای تولیدی دارویی کشور و در نهایت کاهش هزینه‌های درمانی مردم به کار گرفته خواهد شد.  وی تاکید کرد: اعتبارات اسنادی ریالی بانک صادرات ایران به طور زنجیروار امکان تامین مالی تولیدات مواد اولیه شرکت‌های بالادستی دارویی و پزشکی را تا واحدهای تولیدی و مصرف‌کنندگان نهایی فراهم کرده است. واحدهای دارویی کوچک‌تر از قبیل داروخانه نیز می توانند در قالب این طرح از کارت‌های اعتباری مرابحه ٥٠٠ میلیون ریالی استفاده کنند. در مراسم ویژه این رونمایی، یادداشت ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران به پاس نقش مهم و تاثیرگذار شرکت توزیع داروپخش در تامین و توزیع انواع داروها و لوازم پزشکی توسط سیدکاظم مرتضوی اسکویی به محمد رضا مرادی، مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب بنزین آنلاین!

تین نیوز

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می گیرند و ارسال می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزگار خودرو، قیمت نهایی خرید بنزین آنلاین بالاتر از مبلغ بنزین آزاد تمام می شود.

به عنوان مثال قیمت ۱۰ لیتر بنزین با هزینه حمل حدود ۶۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت ها بر حسب میزان سفارش تا حدودی کمتر می شود و برای ۱۰۰ لیتر بنزین به ۳۴۹ هزار تومان می رسد.

نکته قابل توجه اینجاست که به چه صورت قیمت بنزین برای سفارش آنلاین تعیین می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی