Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در گرگان هم امروز هیئت مهدویون این شهرستان چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم آش نذری، طبخ و بین مردم توزیع کرد.


جشن‌های غدیر امشب و فردا در شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار می‌شود.


پخت نذری، توزیع شربت و شیرینی و برگزاری جشن از جمله کار‌هایی است که مردم از کوچک و بزرگ با انجام آن یکدیگر را در شادی جشن غدیر شریک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلفروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها امشب شلوغ است و بساط عروسی زوج‌هایی هم که امشب را برای آغاز زندگی مشترکشان انتخاب کرده اند، برپاست.


انتهای پیام / فا


۲۰هزار پرس غذای گرم در گنبدکاووس طبخ و توزیع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام

ناصر مرادی پویانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: حوزه‌ی زکات این نهاد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با آغاز برداشت محصولات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جمع آوری زکات غلات کشاورزان استان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی استان ایلام که برداشت محصولات کشاورزی آغاز شده است گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲ میلیارد تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه زکات جمع آوری شده توسط این نهاد و اعضای شورای زکات در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در تازه‌ترین مورد از توزیع زکات مبلغ ۶ میلیارد تومان زکات فطریه بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

مرادی پویانی افزود: این میزان زکات فطریه با مشارکت این نهاد و دیگر دستگاه‌های جمع آوری کننده مانند بهزیستی، سازمان زندان‌ها، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و.... در سطح استان جمع آوری و در بین مردم نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 6099720

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان