Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:35:07 GMT

امسال بهترین بازیکن فوتسال آسیا ایرانی نیست!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۸۸۱

امسال بهترین بازیکن فوتسال آسیا ایرانی نیست!

تیم فوتسال جوانان کشورمان خرداد ماه امسال در بازی‌های زیر۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار شد ناکام بود و نتوانست عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. در دوره قبلی این تیم قهرمان شده بود و همین عامل باعث شد تا هم تیم زیر ۲۰ سال ایران و هم توحید لطفی بهترین بازیکن این مسابقات، در جمع گزینه‌های بهترین بازیکن سال آسیا قرار بگیرند، اما با ناکامی اخیر بعید است که از این تیم گزینه‌ای در جمع بهترین‌های سال آسیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم نوبت به ناکامی مس سونگون رسید و این تیم هم نتوانست در مسابقات آسیایی قهرمان شود و عناوین فردی نیز به بازیکنان ژاپنی رسید تا عملا شانس داشتن گزینه‌ای از تیم مس در جمع بهترین‌های سال آسیا هم از بین برود.

با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا تنها تورنمنت آسیایی پیش رو در سال ۲۰۱۹ است و این رقابت‌ها نقشی در انتخاب برترین بازیکن آسیا ندارد عملا فوتسال ایران که در سال‌های گذشته جایزه بهترین‌های آسیا را به خود اختصاص می‌داد امسال به احتمال زیاد در بین گزینه‌ها جایی ندارد و اگر هم گزینه‌ای باشد جایزه نهایی به ایرانی‌ها نخواهد رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!