Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:05:35 GMT

پیاده روی بزرگ غدیر در بروجرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۳۱۸

پیاده روی بزرگ غدیر در بروجرد برگزار شد

به گزارش ایرنا امام جمعه بروجرد در این مراسم با اشاره به اینکه علمای بزرگ جهان اسلام در مقابل عظمت امیر المومنین(ع) ناتوان هستند، گفت: از ویژگی مهم حضرت امیر(ع)، تولد این امام بزرگ در خانه کعبه است، در مقدس ترین مکان روی کره زمین به دنیا آمد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی افزود: از دوران کودکی با پیامبر اسلام) ص) بزرگ شد که این امتیاز ویژه ای برای حضرت علی(ع)  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: امتیاز دیگر حضرت علی (ع) همسری فاطمه زهرا(س) بود که افتخار بزرگی برای آن حضرت محسوب می شد.
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه گفتمان مقام معظم رهبری،  همان گفتمان حضرت علی(ع) است، اضافه کرد: گفتمان حضرت علی(ع) که است که باعث پیشرفت، مقاومت و عدم سازش با دشمنان شده و مسئولان نیز باید از رهبری پیروی کنند و دست رد به سینه دشمنان بزنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: عید غدیر، عید بشریت است و باید تلاش کنیم این روز را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم پیاده روی بزرگ عیدغدیر امام جمعه بروجرد، معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان،  عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در پایان این مراسم که در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان ربع سکه بهار آزادی و ۱۸ سفر مشهد مقدس اهدا شد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پیاده روی تولد حرم مطهر فاطمه زهرا س مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود