Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته بین المللی المپیک همه ساله برگزارکننده دوره مربیگری ویژه برای نفراتی است که قصد ورود حرفه ای به این عرصه را دارند. برای برگزاری این دوره ویژه، IOC به کمیته های ملی المپیک هر یک از کشورهای عضو خود یک بورسیه می دهد. 

کمیته ملی المپیک ایران برای دوره پیش روی مربیگری کمیته بین المللی المپیک، بهداد سلیمی را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی پیشین وزنه برداری ایران و جهان دو هفته پیش هم با حکم سیدرضا صالحی امیری به عنوان مشاور ویژه وی در  امور المپین ها منصوب شد. 

بهداد سلیمی سال گذشته پس از کسب عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از دنیای وزنه برداری و ورزش حرفه ای خداحافظی کرد. این وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران مدال طلا المپیک ۲۰۱۲ لندن را هم در اختیار دارد. به جز بازی های آسیایی اندونزی، سلیمی طلای بازی های آسیایی گوانگژو (۲۰۱۰) و اینچئون (۲۰۱۴) را هم در کارنامه دارد. وی همچنین صاحب ۲ طلای مسابقات قهرمانی جهان، یک نقره و برنز این رقابت ها و ۳ طلای مسابقات قهرمانی آسیا است. 

دوره مربیگری ویژه کمیته بین المللی المپیک در سال میلادی جاری مهرماه به میزبانی مجارستان آغاز می شود. این دوره برای مدت سه ماه ادامه دارد. گفته می شود ۱۲ هزار یورو هزینه حضور هر فرد در این دوره است که از طرف IOC پرداخت می شود. 

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از جمله مربیان ایرانی است که در دوره مربیگری IOC شرکت کرده است. شمشیربازی اسلحه سابر ایران با هدایت این مربی بعد از چند دهه و برای دو دوره متوالی راهی المپیک شد ضمن اینکه امسال توسط مجتبی عابدینی به اولین مدال جهانی هم دست یافت. 

کد خبر 4696255 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهداد سلیمی کمیته ملی المپیک مجارستان وزنه برداری کمیته بین المللی المپیک پیمان فخری سید رضا صالحی امیری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی والیبال تیم ملی والیبال ایران کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تکواندو تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید