Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:08:23 GMT

کودکان و نوجوانان سازندگان فردای این سرزمین پرگوهرند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۵۵۷

کودکان و نوجوانان سازندگان فردای این سرزمین پرگوهرند

«حسین انتظامی»، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری همزمان با آغاز سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در پیامی ابراز امیدواری کرد سینمای کودک و نوجوان، با ساخت و عرضه مناسب آثاری شایسته و درخور، مسیر رشد و شکوفایی در کشور را رونق و طراوت ببخشد.
وی در این پیام با بیان اینکه اهمیت کودکان و نوجوانان در جامعه بر کسی پوشیده نیست، نوشت:‌ کودکان و نوجوانان سازندگان فردای این سرزمین پرگوهرند و سینما می‌تواند در شکل پذیری افکار، آرمان‌ها و رویاهای آنان، ایفاگر نقشی به‌سزا و بی‌بدیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظامی یادآورشد: انتظار از سینمای کودک و نوجوان این است که با ساخت و عرضه مناسب آثاری شایسته و درخور، مسیر رشد و شکوفایی در کشور را رونق و طراوت ببخشد و جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بتواند اشتیاق مخاطبان را در ایران و جهان افزون کند.
رئیس سازمان امور سینمایی در این پیام برای  فعالان و کنشگران سینمای کودک و نوجوان که پذیرای سهمی در این بالندگی و آینده‌سازی شده‌اند توفیق و کامیابی آرزو کرده است.
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیر خم) برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» به دبیری علیرضا تابش در شهر اصفهان برگزار می‌شود.  
 سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان هم سال گذشته به دبیری علیرضا رضاداد ۸ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان حسین انتظامی سینمای کودک و نوجوان فیلم کودک حسین انتظامی سینما علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان