Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:17:19 GMT

کالدرون درباره کامیابی‌نیا تصمیم می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۰۱۴

دوران نقاهت هافبک دفاعی پرسپولیس به اتمام رسیده است و مشکلی برای بازی با پارس جنوبی جم ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال کامیابی نیا که هفته گذشته با مصدومیت روبرو شده بود دوران نقاهت خود را بطور کامل پشت سر گذاشته است تا آماده نخستین بازی این تیم در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون که برای چینش ترکیب پرسپولیس نیاز اساسی به هافبک دفاعی داشت قصد دارد در صورت بهبود کامل کامیابی نیا از وی استفاده کند. سرمربی سرخپوشان پایتخت می خواهد به بازیکنانی بازی دهد که سلامتی خود را به طور کامل به دست آورده اند تا مبادا بار ذدیگر دچار مشکل شوند.   کالدرون قرار است در تمرین سه شنبه بار دیگر کامیابی نیا را بیازماید تا درباره حضورش در بازی با پارس جنوبی تصمیم گیری کند.   تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۱۰ پنجشنبه هفته جاری در هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم می رود.   منبع: مهر   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!