Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس از کسب جایزه بین المللی آسیا ویژن به وسیله مرکز فارس به نمایندگی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

این گزارش حاکی است، جشنواره بیست و دوم مراکز پس از رقابت فشرده دو روزه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، صدا و سیمای فارس که مقام برتری پارسال این هماورد رسانه‌ای را که در شهرکرد برگزار شد در کارنامه خود داشت، امسال نیز با اقتدار از مقام خود دفاع کرد و بار دیگر مقام برتر برترین‌های خود را حفظ کرد.

بر اساس این گزارش، جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما امسال با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه سازان سیما و سینما، تئاتر و رادیو، پژوهشگران و فعالان فضای مجازی و هنرمندان عرصه موسیقی به میزبانی استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، در این جشنواره دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز فارس موفق به کسب ۵ تندیس در بخش‌های خبر برتر، صدای برتر، بهترین گزارش خبری و بهترین برنامه جوان سیما و تقدیر تندیس در فضای مجازی، برنامه فارسی شو سیما و برنامه جوان جوونم و در نهایت مرکز برتر در بین مراکز سی و سه گانه صدا و سیما شد.

این گزارش حاکی است، در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، خبر مرکز فارس موفق به دریافت رتبه برتر خبر، ۵ جایزه برتر و ۴ جایزه رتبه دوم شد.

بر این اساس، رادیو فارس نیز با دریافت هدهد زرین و ۶ جایزه برتر توانمندی خود را به نمایش گذاشت، تلویزیون فارس هم رتبه برتر سیمای مراکز، ۴ جایزه برتر و ۲۰ جایزه رتبه دوم را کسب کرد و پژوهشگران مرکز فارس ۲ جایزه ارزشمند را نصیب خود کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین فضای مجازی این مرکز در ادامه افتخار آفرینی‌های خود، ۳ جایزه برتر و ۲ جایزه رتبه دوم را در این جشنواره بدست آوردند و بخش موسیقی مرکز فارس موفق شد ۲ جایزه برتر از این همایش هنری و رسانه‌ای بخود اختصاص دهد.

این روابط عمومی اعام کرد: بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از ۲۵ مرداد به میزبانی استان خراسان شمالی آغاز شد و شامگاه یکشنبه ۲۷ مرداد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/چ

برترین‌های بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب