Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-06@22:44:16 GMT

آمریکا خوی استکباری دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۵۲۱

آمریکا خوی استکباری دارد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره شمالی و ایران با اشاره به روابط گسترده و پایدار بین دو کشور، گفت: ایران از پیشنهادها برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور استقبال می کند و باید از ظرفیت های ایران و کره شمالی در این حوزه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره شمالی در برابر درخواست های یک طرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عمل کرد، افزود: هدف آمریکایی ها انجام یک معامله صحیح با کره شمالی نیست، بلکه آنها می خواهند این کشور را خلع سلاح کرده و تحت فشار قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا خوی استکباری دارد، ادامه داد: رهبر کره شمالی در جریان مذاکرات با آمریکایی ها خوب عمل کرد و اجازه نداد آنها به هدف خود دست یابند.

لاریجانی با بیان اینکه کره شمالی در حوزه های مختلف به پیشرفت های خوبی دست یافته است، تأکید کرد: استقلال اقتصادی یکی از نکات مهم برای هر کشور بوده که کره شمالی این هدف را دنبال می کند.

معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی: آمریکایی‌ها در جریان مذاکره درخواست های غیرمنطقی دارند

پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند ایران و کره شمالی تحت فشار و تحریم های سخت آمریکایی ها قرار دارند، افزود: ایران و کره شمالی باید همکاری های خود را در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی توسعه دهند.

معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکایی ها در جریان مذاکره با کره شمالی درخواست های غیرمنطقی و یکطرفه دارند، اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکرات خود با کره شمالی با طرح موضوع تحریم ها مانع تراشی می کنند و کره شمالی به دنبال ایجاد اقتصادی مستقل است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا انقلاب اسلامی ایران کره شمالی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد

در شرایطی که سرکوب دانشجویان آمریکایی از سوی پلیس افزایش یافته و شمار بازداشتی‌ها در دانشگاه‌ها از ۲۲۰۰ نفر فزونی یافته، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار وضع مجازات جدید ضد معترضان شد.

به گزارش مهر، پس از تعلیق و بازداشت بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، خیزش اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافته و باوجود مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، اینک مقام‌های آمریکایی درصدد تشدید فشار به دانشجویان با استفاده از ابزارهای دیگر برای جلوگیری از اعتراضات حمایت از غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور با هدف ممانعت از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

نشریه آمریکایی آکسیوس روز شنبه گزارش داد که رئیس کنگره آمریکا اعلام کرد که راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جز گزینه‌های احتمالی برای مقابله با معترضان قرار گیرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند».

گفتنی است که دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ابتدای خیزش اعتراضی خود خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد