Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:19:23 GMT

کتاب بیانیه نامه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۶۴۲

کتاب بیانیه نامه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب بیانیه نامه (فرهنگ الفبایی بیانیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی) با ۱۷۰ صفحه در قطع رقعی و دارای فهرست تفصیلی و ترتیبی منتشر شده که در صفحات زوج کتاب، متن اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و در صفحات فرد و در مقابل متن اصلی بیانیه رهبر انقلاب، دسته بندی و نمودار مطالب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در انتهای کتاب نیز حدود ۹۰ صفحه، فهرست الفبایی طراحی شده است که در  حدود ۲۰۰۰ موضوع الفبایی و نمایه استخراج شده است؛ بطور مثال اگر خواننده بخواهد بداند رهبر انقلاب درباره دشمن چه مطالب مهمی در بیانیه گام دوم فرموده‌اند، به فهرست الفبایی و حرف دال مراجعه کرده و با یافتن کلمه دشمن و ریزموضوعات آن به آدرس های درج شده در مقابل هر نمایه مراجعه نموده و مطلب تفصیلی آن را در متن بیانیه رهبر انقلاب می‌یابد.

کتاب مذکور دارای مجوز نشر انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر رهبر انقلاب) می‌باشد که جهت تدریس نیز مفید بوده و قابلیت دسترسی آسان به موضوعات بیانیه گام دوم را داراست.

«ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی»، «سرگذشت چهل ساله انقلاب اسلامی»، «برکات انقلاب اسلامی»، «محصول تلاش چهل ساله انقلاب اسلامی و وضعیت فعلی ما» و «توصیه‌هایی به جوانان برای تبدیل ایران به الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی» از سرفصل های این کتاب می باشد.

قیمت کتاب بیانیه نامه، ۲۷ هزار تومان بوده و علاقمندان جهت تهیه آن می توانند با شماره همراه ۰۹۱۹۶۶۶۳۶۷۸ تماس حاصل کنند.

کد خبر 4697889

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای عید غدیر خم کنفرانس بین المللی آیت الله جوادی آملی دعای عرفه قرآن امام علی ع فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عید سعید قربان معرفی کتاب رادیو گفتگو پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات گام دوم انقلاب نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد

نماهنگ جدید شریک جرم پیرامون اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین است.

رهبر معظم انقلاب در این خصوص تصریح کردند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد