Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:32:16 GMT

جوزانی دریاچه ارواح را کلید زد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۳۹۰

جوزانی دریاچه ارواح را کلید زد

تله فیلم «دریاچه ارواح» برگرفته از اشعار مولانا است که سرگذشت چند جوان که برای پیدا کردن راز دریاچه ارواح روایت می‌کند. این چند جوان به جنگل ارواح سفر می کنند و اتفاق‌های هولناکی برای آنها رخ می دهد.

رضا جعفری جوزانی نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد که به تازگی در شمال کشور و بین نوشهر و رویان فیلمبرداری آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین علیدوست، پگاه حمیدی فر، رضاخیاطی، مهرنوش اله دادزاده، امیرحسین کامجو، رضا زارعی بیدمشکی، پویا نیک پور، حسام بنی اقبال، مریم اکبری، ایده ابوطالبی، رضا مازندرانی، پگاه ساجدی و هادی یاسینی بازیگران این تله فیلم هستند.

گروه تصویربرداری تله فیلم «دریاچه ارواح» راغ بهمن احمدی، نویدآقایی، آرمین عبرتی، احسان شیرمحمدی و محمدطالبی تشکیل می‌دهند.

تاز دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به مجری طرح: حسام بنی اقبال و استودیوفیلم وانیمیشن حسام، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد مهرورز، دستیار برنامه ریز: مهدی اردلان، دستیاران کارگردان: محبوبه اسماعیلی، امیراعتمادی و پگاه پورضرابیان، منشی صحنه: هاله مأذنی، مدیرروابط عمومی: حسام بنی اقبال، دستیارروابط عمومی: پگاه پورضرابیان، صدابردار: محمدرضابیات، صداگذار: سیدمحمدرضا موسوی‌نژاد، تصویربردار: معین نجاری، طراح گریم: آذرسلوکی، مدیرتدارکات: حیدر زرقمی، دستیارتدارکات: سعید سرمدی، همیار تدارکات: کاظم گلشنی، طراح صحنه و لباس: مهسا لطف، مدیرصحنه: محمد یامینی، عکاس و فیلمبردارپشت صحنه: مهدی حاج یوسف اشاره کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینما فیلمساز ژانر وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران