Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ساری، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در بیستمین جلسه هیأت امنای استان مازندران که صبح امروز در واحد ساری برگزار شد، گفت: ارتباط مستقیم منابع درآمدزایی با مصارف هزینه های که ماحصل آن خود گردان بخش های مختلف دانشگاه خواهد بود، رویکرد اصلی حاکم بر بودجه ریزی عملیاتی دوره جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم رعایت ردیف های بودجه تاکید کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی برمبنی چارچوب مشخص شده و براساس ردیف های بودجه تعیین شده هزینه کنند.

نگاهداری خاطرنشان کرد: واحدهای دانشگاهی در بحث درآمدزایی با یک برنامه ریزی و سازماندهی کارآمدی، نسبت به درآمد غیر شهریه ای با توجه به طرح خودگردانی در بخش های مختلف دانشگاه اقدام اصولی صورت دهند.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استان مازندران دارای ظرفیت خوب و بسبار مطلوب است، گفت: دانشگاهیان با هم افزایی و همفکری نسبت به درآمد و فعال سازی شرکت های دانش بنیان و مرکز رشد اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه توجه به دانش و پژوهش در دانشگاه یک اصل است، گفت: تقویت بنیه آموزشی و ارتقای کیفیت علمی و فرهنگی یکی از مهمترین اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است و باید در جهت تعالی و شکوفایی دانشجویان تلاش کنیم.

نگاهداری نقش روسای واحد های دانشگاهی در بحث سرمایه گذاری و مباحث بودجه را مهم خواند و اظهار داشت: یکی از مبنای اصلی و کلیدی ترین شاخصه های ارزیابی روسای واحدهای دانشگاهی مبتنی بر شاخصه بودجه و سرمایه است. در این خصوص تراز مالی هیچ دانشگاهی نباید منفی باشد.

نتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری