Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@04:18:35 GMT

نگرانی فرمانده آمریکایی از تنش‌ میان متحدان آسیایی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۴۴۰

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، فرمانده نیروهای دریایی ارتش آمریکا امروز -چهارشنبه- گفت که هرگونه شکاف در همبستگی کشورهای آسیایی که در تهدید‌ها از جانب کره شمالی و چین به این کشور یاری می‌رساندند، بسیار نگران‌کننده است. این در حالی است که اختلاف میان ژاپن و کره جنوبی بر سر اشتراک‌گذاری اطلاعات تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژنرال «دیوید برگر»، فرمانده نیروهای دریایی ارتش آمریکا، در نشستی خبری در توکیو گفت: «هنگامی که هر بخشی از اتحاد دچار چالش می‌شود، باید همه نگران شویم.»

وی در ادامه با اشاره به تنش‌ها میان توکیو و سئول گفت:‌ «هر کشوری اطلاعاتی دارد که دیگری بدان نیاز دارد. نسبت به نتیجه این اختلاف خوش‌بین هستم.»

برگر افزود: «اطمینان دارم که در زمینه تهدیدهای منطقه دیدگاه مشترکی داریم. کره‌شمالی به لحاظ زمانی  تهدیدی نزدیک است اما چین تهدیدی راهبردی و بلند مدت است که ثبات منطقه و جهان را به مخاطره خواهد انداخت».

  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش آمریکا ژاپن و کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود