Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل تامین اجتماعی همدان گفت: یک هزار و ۳۰ کارگاه تولیدی، صنعتی و خدماتی متقاضی بخشودگی جرائم شده اند که در خواستشان مورد موافقت قرار گرفته و پس از تائید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بخشوده می شود.

اسمعیل نبوی اظهار داشت: بر اساس بخشنامه دولت که به تازگی ابلاغ شد، درخواست ۱۰۳۰ واحد تولیدی صنعتی و خدماتی که بدهی های معوق به سازمان تامین اجتماعی داشتند بررسی و مشمول بخشودگی شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تقاضاها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تائید و جریمه واحدهای بدهکار بخشیده می شود. 

مدیرکل تامین اجتماعی همدان خاطر نشان کرد: این بخشنامه با هدف رونق تولید و کمک به صنایع مشکل دار صادر شده و بدهکاران از این فرصت استفاده کنند. 

نبوی گفت: واحدهای بدهکار تا ۱۳ شهریور مهلت دارند برای استفاده از این شرایط به یکی از شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند. 

وی شرط بهره مندی از این مصوبه را تسلیم چهار لیست حق بیمه در ۱۸ ماه گذشته اعلام و یادآوری کرد که کارفرماها باید به این نکته مهم توجه کنند. 

مدیرکل تامین اجتماعی یادآوری کرد: استقبال خوبی در همدان از این طرح صورت گرفته و استان کردستان نیز از ما الگو برداری کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان تامین اجتماعی دولت سازمان تامین اجتماعی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یدالله روحانی‌منش از آزادی زندانی جرایم غیرعمد با عمل نیک یک پیرمرد خبر داد و گفت: صبح امروز این خیر به همراه خانواده‌اش به ستاد دیه آمد و در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد کمک کرد.

او با اشاره به اینکه این زندانی متولد سال ۱۳۶۵ و دارای دو فرزند کوچک بوده و ۶ ماه است در زندان به سر می‌برد گفت: دسته چک این فرد مفقود شده و کسی از آن سوء استفاده کرده بود که در نهایت محکوم به پرداخت بدهی ۷۰ میلیون تومان شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این پیرمرد ۳۰ میلیون تومان در آزادی این زندانی کمک کرد و بقیه توسط ستاد دیه پرداخت می‌شود افزود: فروردین ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در همدان آزاد شدند که ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.

روحانی منش گفت: در حال حاضر ۲۷۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سرمی‌برند و نیازمند یاری خیران هستند.

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است