Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:02:19 GMT

اینیستا و ریکلمه کامل ترین هافبک های تاریخند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۳۶۰

اینیستا و ریکلمه کامل ترین هافبک های تاریخند

دانیله ده روسی اسطوره باشگاه رم که اخیرا به بوکاجونیورز پیوسته، به تمجید از خوان رومن ریکلمه اسطوره بوکا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده روسی که پس از خداحافظی از رم به نظر می رسید بازنشسته خواهد شد، با قراردادی یک ساله به باشگاه محبوبش در آرژانتین یعنی بوکاجونیورز پیوست. اسطوره جالوروسی گفته بود که نمی توانست بدون بازی برای بوکا بازنشسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

او در مصاحبه با فاکس اسپورتس از خوان رومن ریکلمه همراه با اینیستا به عنوان کامل ترین هافبک های تاریخ فوتبال یاد کرد. ریکلمه در اروپا سابقه بازی برای بارسلونا و ویارئال را در کارنامه دارد.

ده روسی گفت:« تنها یک هافبک در تاریخ فوتبال بهتر و کامل تر از ریکلمه دیده ام و و او آندرس اینیستا است که از نظر من در دنیا نظیر ندارد. همیشه از بازی های ریکلمه خوشم می آمد و دوست دارم با او ملاقاتی داشته باشم. یک گروه واتس اپ دارم که در آن با دوستانم در مورد فوتبال، به خصوص هافبک ها حرف می زنیم و تصویر پروفایل من نیز از ریکلمه است.»

 

 

 

 

ده روسی ادامه داد:« ریکلمه بازی خوانی فوق العاده ای داشت و می دانست می خواهد چه کاری با توپ انجام دهد. او میان هافبک های گذشته و حال دنیا یک استثنا است. شما آرژانتینی ها فکر می کنید ما در اروپا فوتبال لیگ شما را تعقیب نمی کنیم و شناختی از بازیکنان تان نداریم اما این اشتباه است. حتی آنتونیو کاسانو(ستاره سابق رم و تیم ملی ایتالیا) بی تاب دیدن ریکلمه است و از من خواسته تا ترتیب ملاقات او با ریکلمه را بدهم.»

 

 

 

 

دانیله ده روسی اینیستا آرژانتین ژاپن بوکاجونیورز ویسل کوبه تیم ملی آرژانتین خوان ریکلمه آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دانیله ده روسی اینیستا آرژانتین ژاپن بوکاجونیورز ویسل کوبه تیم ملی آرژانتین آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز