Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:43:24 GMT

مهمترین اصول انتخاب یک کتونی مناسب!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۰۳۷

مهمترین اصول انتخاب یک کتونی مناسب!

شاید مهمترین مسئله در خرید یک کتونی، انتخاب مدل مناسب و باب میل شما باشد، اینکه شما چه سبک یا مدل و چه رنگ یا طرحی را دوست دارید انتخاب با شماست، به دلیل تنوع بالایی که در این سبک از کفش‌ها وجود دارد دست شما در انتخاب مدل دلخواه‌تان باز خواهد بود ولی این نکته را فراموش نکنید که کتونی مناسب خودتان و مناسب مکان و فعالیتی که قرار است انجام دهید، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لیان استور، فرقی نمی‌کند دختر، پسر، زن یا مرد، راحتی اولویت اول است. آنچه که انتخاب می‌کنید ابتدا باید راحت باشد سپس زیبایی، کیفیت و قیمت در اولویت‌های بعدی شما قرار بگیرد، خیلی از افراد را میشناسیم که زیبایی برایشان مهمترین اولویت است یعنی اول به ظاهر توجه می‌کنند و کیفیت و قیمت و راحتی برایشان در اولویت‌های بعدی قرار دارد، یعنی راحتی رو اولویت آخر خودشان قرار می‌دهند.

فکر کنید یک کفش خریده‌اید که ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد اما زیره و کفی راحتی ندارد، کاملا درست است شما می‌توانید از زیباییش لذت ببرید ولی یک سوال، آیا همیشه می‌توانید یک کفش با زیره سفت و غیر راحت را بپوشید؟

خستگی و کوفتگی پا چیزیست که با پوشیدن یک کفش یا کتونی غیراستاندارد نصیبتان می‌شود حالا فشار به مچ پا، زانو، ستون فقرات را هم بهش اضافه کنید.

پس اولویت، راحتی کفش و کتانی می‌باشد.

 چه چیزی باعث می‌شود که یک کفش یا کتونی راحت باشد؟

 چند دلیل وجود دارد: ۱.زیره ۲.کفی داخل آن ۳.جنس رویه ۴. قالب

زیره کتونی ها معمولا از چند جنس با مواد مختلف ساخته می‌شوند مثل:  ای وی آ (eva) که زیره‌های سبک و قابل انعطافی هستند که هم مناسب کفش‌های روزمره هستند و هم مناسب کتونی‌های مخصوص پیاده‌روی.

زیره‌های دیگر مثل پی یو (pu) که این نوع از زیره‌ها نیز در صنعت ساخت و تولید کفش و کتانی مورد استفاده قرار می‌گیرد راحت و قابل انعطاف هستند.

زیره‌های دیگری مثل ترمو و پی وی سی نیز وجود دارند که از نظر راحتی بعد از زیره‌های ای وی آ و پی یو قرار می‌گیرند، زیره‌های ترمو زیره‌های مقاوم و ضد سایشی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند اما قیمت بالاتری دارند بر عکس زیره‌های پی وی سی که ارزان‌تر هستند و راحتی کمتری دارند.

کتونی‌ها معمولا به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند :

۱. روزمره ۲. پیاده‌روی ۳. ورزشی

۱_ روزمره: ویژگی این کتونی‌ها این است که چون هر روز و برای مدت طولانی از آن ها استفاده می‌کنیم باید اولویت اول را داشته باشد، یعنی راحتی، همینطور کیفیت و دوام نیز از اهمیت بالایی در این نوع برخوردار است. می‌توان برای خرید اینترنتی کتونی زنانه و دخترانه سایت لیان استور معرفی کرد که هم تنوع بالایی دارد و هم اولویت‌ها را رعایت کرده؛ راحت و بدون دردسر خرید کنید.

۲_ پیاده‌روی: کتونی که مخصوص پیاده‌روی و ورزش‌های سبک و دویدن‌های یک نواخت و آرام است.

ویژگی این کتونی‌ها: وزن کم، زیره راحت و استاندارد، رویه قابل تنفس و منعطف است.

۳_ کتونی‌های ورزشی: کتونی‌های ورزشی طوری ساخته شده‌اند تا مطابق و مناسب ورزشی که شما انجام می‌دهید باشند برای مثال استوک فوتبال فقط مناسب دویدن در چمن زمین فوتبال است یا کتونی‌های بسکتبال مناسب کف صاف و سیقلی زمین بسکت هستند در حالی که شما با کتونی‌های پیاده‌روی می‌توانید روی آسفالت یا سنگ فرش مخصوص پیاده‌روی توی پارک‌ها و فضاهای باز بدوید نه توی زمین فوتبال یا سالن بسکتبال.

زیره کتونی چون اولین تماس و سطح اتکای شما با زمین رو داره از اهمیت بالایی برخورداره به نوعی واسطه زمین سفت با پای شما رو داره که قلب دوم شماست. رابط بعدی کفی داخل کفشه که باید طوری طراحی بشه که گودی پا رو پر کنه تا وزن شما تو تمام قسمت‌ها تقسیم بشه، قسمت سوم رویه کفشه که باید نرم و قابل انعطاف باشه و قالب پای شما.

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفش کتانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت.

رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

 

tags # جمیله علم الهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • ابداع ریزسوزن‌های نرمی که فناوری‌های پوشیدنی را با بدن سازگار می‌کند
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه