Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:21:13 GMT

پایان رقابت‌های تیمی کمانداران نوجوان در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۴۳۹

پایان رقابت‌های تیمی کمانداران نوجوان در اسپانیا

به گزارش فدراسیون تیراندازی با کمان، در بخش تیمی ریکرو پسران نوجوان، تیم ایران با نتیجه ۲ بر ۶ مقابل تیم آمریکا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در بخش کامپوند تیمی پسران نوجوان کشورمان نیز با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۲۹ نتیجه را به کمانداران هندی واگذار کردند و بخش تیمی را بدون کسب مدال یا عنوانی ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در ادامه این رقابت ها در بخش انفرادی ریکرو دختران نوجوان، ‌نگار رجبی در دور نخست حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه۲ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در بخش  انفرادی ریکرو پسران نوجوان، امیر یزدانی و امیرعلی شیرغلامی در که به ترتیب در مرحله مقدماتی با ۶۵۱ و ۶۲۷ امتیاز در رده‌های ۳۴ و ۶۹ ایستادند تا شیرغلامی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از اوکراین برود و با پذیرفتن شکست ۶ بر صفر از دور رقابت ها خارج شد.

یزدانی در دور  نخست مرحله حذفی با نتیجه ۶ بر صفر برابر کمانداری از نامیبیا به پیروزی رسید و سپس برابر حریفی از اوکراین بازی کرد و با نتیجه هفت بر یک از سد این حریف نیز گذشت و راهی مرحله بعد شد.

در بخش کامپوند انفرادی پسران نوجوان، آرمین پاکزاد در دور اول حذفی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ از نماینده بلژیک باخت و امیر محمد قربان زاده نیز در اولین مسابقه دور حذفی پس از تساوی ۱۴۳ بر ۱۴۳ برابر نماینده اسپانیا در تیر طلایی شکست خورد و از دور این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

پارسا زمانی‌نژاد نیز در این بخش ابتدا برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۸ به برتری رسید و قرار است در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف کمانداری از دانمارک خواهد رفت.

در ادامه دومین روز رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا در حال برگزاری است، در بخش انفرادی کامپوند پسران جوان دانیال حیدرزاده که با ۷۰۰ امتیاز از مرحله مقدماتی به حذفی صعود کرده است، دور اول و دوم مرحله حذفی را با قرعه استراحت پشت سرگذاشت.

این رقابت‌ها امروز در بخش میکس تیم ریکرو نوجوانان وکامپوند جوانان نیز پیگیری شد.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان از ۲۹ مرداد آغاز شده است دوم شهریور ماه با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد. کمانداران ایران در این رقابت‌ها با ترکیب زیر حضور دارند.

ریکرو جوانان: نیلوفر علیپور، رضا شبانی

کامپوند جوانان: گیسا بایبوردی، دانیال حیدرزاده

کامپوند نوجوانان: آرمین پاکزاد، امیرمحمد قربان‌زاده

ریکرو نوجوانان: امیر یزدانی، امیرعلی شیرغلامی، پارسا زمانی نژاد و نگار رجبی

بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی به عنوان مربی این کمانداران را یاری می‌دهند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای