Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران،احمد حسین زادگان در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران گفت که تشکیل این کمیته سبب تسریع در روند جلب، جذب و صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی می شود.

وی یکی از وظایف این کمیته را شناسایی سرمایه گذار در بخش های مختلف دانست و تاکید کرد که کمیته می تواند مسایل مرتبط را پیگیری و فرآیند کارها را به مسیر پرشتاب آن بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر ضرورت بهره گیری از قابلیت سرمایه گذاران خارجی فعال در استان در دیگر بخش ها، گفت: باید مسایل پیش روی سرمایه گذاری خارجی در استان رفع و روند انجام آن تسریع شود. ‎

استاندار مازندران جذب سرمایه گذاری خارجی را برای شکوفایی اقتصادی استان ضروری دانست و افزود: بر اساس مصوبه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی ، هر دستگاه اجرایی باید نسبت به جذب دو سرمایه گذاری خارجی در حوزه متبوع خود اقدام کند.

حسین زادگان با اعلام این که از سرمایه گذاران خارجی که تاکنون به استان آمده اند با توجه به قابلیت ها و مزیت های مازندران در دیگر بخش ها نیز می توان بدرستی بهره گیری کرد و میزان سرمایه گذاری در استان را افزایش داد، گفت: این سرمایه گذاران با توجه به آشنایی با مسایل و فرهنگ استان؛ زمینه بیشتری برای توفیق دارند.

در این نشست بر اساس تاکید استاندار مبنی بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی فعال در استان و اعلام آماگی شرکت پارس گیپس برای سرمایه گذاری مجدد مقرر شد، مدیران کل دستگاه های ذی ربط استان نسبت به انجام مذاکره و دعوت از آن ها برای سرمایه گذاری در سایر بخش های اعلام شده استفاده کنند.

در این جلسه؛ مشکلات شرکت های نستله واترز ایرانیان و پارس گیپس با حضور استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران و رئیس کل دادگستری استان حل و فصل شد.

   ۹۹۱۹/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان

مرتضی شریفی در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با اعلام این خبر گفت: هدف از انجام این کار معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران بوده و در تدوین این بانک اطلاعاتی، ۶ زبان زنده جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه این بانک اطلاعاتی به صورت کاملاً الکترونیک تدوین شده و قابلیت به‌روزرسانی مکرر دارد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته این بانک اطلاعاتی به صورت سامانه‌ای در اختیار نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی این اطلاعات را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی و متقاضیان تولیدات ایران قرار دهند.

به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس این سامانه در آینده نزدیک رونمایی و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کارگروه توسعه صادرات، کارگروه مبادلات مرزی و تعاونی‌های مرزنشینان اشاره کرد و گفت: در این مجموعه‌ها مباحث مرتبط با حوزه صادرات دنبال می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین