Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@16:33:33 GMT

ناهید خداکرمی در دادگاه کارکنان دولت مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۸۰۳

ناهید خداکرمی در دادگاه کارکنان دولت مجرم شناخته شد

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران که با شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده شده بود، از سوی دادگاه مجرم شناخته شد.

این عضو شورای شهر تهران در نهايت در دادگاه کارکنان دولت هم به جرم تشویش اذهان عمومی محکوم به پرداخت 4 میلیون جریمه نقدی با تعلیق دو ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل ناهید خداکرمی اعتراض خود را نسبت به این رای تقدیم دادگاه کرده است.

در این کیفرخواست بزهکاری خداکرمی محرز شناخته شده و با توجه به انطباق موضوع مانحن فیه با ماده 746 جرایم رایانه‌ای برای وی تقاضای مجازات شده است. گفتنی است او از اتهام توهین به مقدسات تبرئه شده است.

خداکرمی پس از انجام دفاعیات در دادسراى رسانه، پرونده وی به شعبه2 دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی دانشور ارجاع شد. قاضی پس ازاستماع دفاعیات خداکرمی وی را براى اظهار نظر كارشناسى در مورد حجاب مستحق مجازات دانسته است. بنا بر آنچه در کیفرخواست خداکرمی آمده است وی به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دلیل یک توییت، متهم است.

در این کیفرخواست آمده: وی ضمن بیان اکاذیبی علیه حجاب و اقدامات مامورین گشت ارشاد به دفاع از حرکت مذبوح کشف حجاب که سرمنشا آن غرب و سرویس‌های اطلاعاتی است مبادرت و غافلین و جوانان نا آگاه را در این مسیر تشجیع و راه حل بحران‌ها و مشکلات کشور را در عبور از حجاب بیان و توصیف نموده است.

تکمیلی

در ارتباط با خبر محکومیت ناهید خدا کرمی یک عضو شورای شهر تهران گفت: ذکر این توضیح ضروری است که مطابق حکم صادره برای رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، وی صرفا به پرداخت 4 میلیون تومان وجه نقد محکوم شده است که پرداخت این مبلغ دو سال تعلیق شده و اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انفصال وی از حضور در شورای شهر تهران صحت ندارد.

منبع : امتداد

منبع: فرارو

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ

مجرم دستگیر شده انگیزه خود را از ربودن دختر ۱۸ ماهه اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال با استفاده از یک دستگاه سواری پراید، پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی و به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گفت: مجرم دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب جرم را اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بیمه و مسکن از مهمترین دغدغه‌های کارگران است و باید دولت نسبت به آن اقدام جدی کند
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد!
  • حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد
  • دادگاه لاهه و دوراهی حق‌گرایی و غرب‌گرایی
  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • جنجال ورود حجاب به سهمیه دارویی داروخانه‌ها | آنجا محلی برای بیمار است، با روان‌شان بازی نکنید!