Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:16:27 GMT

نجات مرد در حال خودکشی در آخرین لحظه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۴۰۰

نجات مرد در حال خودکشی در آخرین لحظه! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش سریع ماموران پلیس هندوستانی موجب نجات جان یک مرد میانسال هندوستانی در حین خودکشی شد. «ساتیندر یاداو» و «کولدیپ» دو تن از ماموران پلیس با حضور سریع و به‌موقع در خانه این مرد و انجام عملیات نجات یا CPR موفق به نجات جان او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن قربانی پس از بازگشت به خانه و مشاهده صحنه خودکشی همسرش، بلافاصله با پلیس تماس گرفته بود.

بیشتر بخوانید: مادر سهل‌انگار مرگ دردناک پسرش را رقم زد!

ویدئویی که توسط همسر قربانی  از طریق  تلفن همراه ضبط شده است لحظه نفس‌گیر نجات این مرد را  به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از ماموران پلیس بلافاصله با بیرون آوردن طناب از گردن قربانی او را روی تخت قرار می‌دهد. در حالی که یکی از ماموران عملیات نجات را روی این مرد انجام می‌دهد، مامور دیگر برای انتقال وی به بیمارستان درخواست آمبولانس می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که ماموران پلیس موفق به نجات جان این مرد می‌شوند. در انتهای این ویدئو قربانی در‌ حالی‌ که شروع به نفس‌کشیدن کردهاست، دیده می‌شود. سرانجام این مرد با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل و از مرگ نجات یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲۰ آگوست و در منطقه اوتار پرادش هند رخ داد.

انتهای پیام/

واکنش سریع ماموران پلیس ناجی جان مرد در حال خودکشی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند وحشتناک ترین ها خودکشی هند پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو

جاده قاضی‌خان - بدره با طول ۱۳ کیلومتر، سیروان را در استان ایلام از بن‌بست خارج و به شهر بدره متصل کرد و در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید. ساخت این جاده به‌دلیل پستی و بلندی‌های شدید و همچنین وجود رودخانه‌ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های راهسازی محسوب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • (ویدئو) لحظه غرق شدن یک تریلی در سیل
  • تصاویر لحظه فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی | ویدئو
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار