Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مسابقات در رده سنی زیر ۱۷ سال و با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک در روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه جاری در بیرجند برگزار شد.

حسین بیابانی گفت: ۲۰ تیم از ۱۶ استان با ۱۰۹ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند که صادق صلاح با اختلاف پنج صدم ثانیه نایب قهرمان پارکور سرعت کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از خراسان جنوبی ۲ تیم چهار نفره شرکت کردند که امیدواریم با توجه به آمادگی و تجربه به دست آمده در این دوره از مسابقات، افتخارآفرینان بیشتری را در دوره بعدی داشته باشیم.

پارکور از ۲۱ خرداد ماه سال ۹۷ از فدراسیون انجمن‌های ورزشی منتزع شد و زیرپوشش و نظارت فدراسیون ژیمناستیک قرار گرفت.

پارکور هنر رسیدن به نقطه‌ای از نقطه دیگر با کمترین صرف انرژی و بیشترین سرعت است. سرعت جزو جدایی ناپذیر پارکور است.

این ورزش جالب و هیجان انگیز فرد را قادر به انجام کارهایی می‌کند که عامه مردم از پس انجامش بر نمی‌آیند. بالارفتن از دیوار، پریدن در فاصله چند برابر قدشان، عبور از موانع دشوار و چرخیدن در هوا از حرکات اصلی این ورزش است.

مسابقات پارکور قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در بوستان توحید بیرجند برگزار شد.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خراسان جنوبی فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد