Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:39:39 GMT

عضو شورای تهران: به حکم دادگاه اعتراض کرده‌ام

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۷۵۶

عضو شورای تهران: به حکم دادگاه اعتراض کرده‌ام

وی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این شکایت به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده و در دادگاه کارکنان دولت به جرم تشویش اذهان عمومی به پرداخت ۴ میلیون تومان جریمه نقدی با تعلیق دو ساله محکوم شدم.

  خداکرمی با بیان اینکه اعتراض خود را نسبت به این رای تقدیم دادگاه کرده ام، اظهارداشت: پس از انجام دفاعیات در  دادسرای رسانه، باوجود اینکه بازنشسته دانشگاه هستم، پرونده ام در شعبه ۲ دادسرای کارکنان دولت به ریاست قاضی دانشور ارجاع شد و در دادگاه از خود دفاع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قاضی دفاعیات من را موثر تشخیص نداد و هفته گذشته حکم صادر شد.
به گفته خداکرمی در کیفرخواست،  نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دلیل انتشار توییت، به عنوان اتهام مطرح شده بود .

وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پی انتشار توئیتی که پس از بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) منتشر کردم از من شکایت کرد.

خداکرمی افزود: در ان توئیت نوشته بودم "دیروز در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رفع موانعی مانند حجاب اجباری در بخش ترانزیت و مناطق آزاد به عنوان راهی برای گسترش صنعت توریسم و عدم خروج سرمایه ها و ارزش کشور مطرح شد در شرایط فعلی توجه به این پیشنهاد می‌تواند تحول بسیار مثبتی باشد".

وی ادامه داد: من نظر کارشناسی خود را به عنوان یک معلم و کارشناس امور زنان مطرح کردم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان می‌توانست به جای طرح شکایت، در این خصوص با من گفت و گو کند.
وی تاکید کرد: این نوع رفتارها در شرایطی که کشور با مشکلات عدیده مواجه است ایجاد هزینه برای کشور در بر دارد.
وی تاکید کرد: امیدوارم با رویکردی که رئیس قوه قضاییه در نظر گرفته است واقعاً روزی کسی برای حرف زدن و ابراز عقیده محکوم نشود.
خداکرمی افزود؛ نباید وقت قوه قضاییه را با چنین پرونده‌ سازی هایی بگیریم.

تهرام/۷۲۴۴//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، در سکانسی از قسمت ششم سریال افعی تهران ، پیمان معادی (آرمان بیانی) و سوال‌هایی را با مریلا زارعی (متهم به قتل) مطرح می‌کند و او در پاسخ مکث می‌کند. همزمان با انتشار این اپیزود بسیاری از کاربران بر این باورند که مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای این سریال نیست.

سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح

کد خبر 846602 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو