Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:56:16 GMT

۱۰۷ طرح کشاورزی استان سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۴۰۷

۱۰۷ طرح کشاورزی استان سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

خدابخش عرب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با بهره برداری از ۱۰۷ طرح تولیدی و عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ۹۷۲ فرصت شغلی ایجاد و یک هزار و ۹۸۹ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از ۱۰۷ طرح تولیدی و عمرانی استان سمنان در بخش کشاورزی در هفته دولت از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: از ۱۰۷ طرح از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان در هفته دولت، ۷۳ طرح عمرانی و ۳۴ طرح تولیدی است.

به گفته وی، ۱۴۸ هزار و ۱۱۴ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۱۲ هزار و ۶۴۴ میلیون ریال از اعتبارات استانی برای بهره برداری از طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هفته دولت هزینه شده است.

عرب یادآور شد: افتتاح همزمان هفت واحد پرورش ۵۰ راسی گاو شیری، افتتاح همزمان پنج واحد بره پرواری، واحدهای تولیدی سورتینگ پسته، خوراک دام و گلخانه، از جمله طرح های آماده بهرده برداری در هفته دولت در استان سمنان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مجموع آورده شخصی برای ۳۴ طرح تولیدی آماده بهره برداری در هفته دولت امسال در استان ۱۵۱ هزار و ۴۰ میلیون ریال است.

دوم تا هشتم شهریورماه  به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سمنان افتتاح طرح کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است