Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: در بخش تعمیرات واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل بازسازی ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی به اتمام رسید که ۵۱۹ واحد مربوط به شهرستان کردکوی بود. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جمع روستاییان این شهرستان اظهارداشت: اشتغال در روستاها و درآمد پایدار روستاییان مانع مهاجرت آنها به شهرها خواهد شد و خودکفایی در عرصه روستا را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سال گذشته یک‌هزار و 900 شغل در شهرستان کردکوی ایجاد شد و امسال نیز براساس برنامه‌ریزی‌ها تلاش می‌کنیم تا یک‌هزار و 800  شغل برای مردم این شهرستان ایجاد کنیم.

استاندار خاطرنشان کرد: اشتغال تنها با بودجه‌های دولتی ایجاد نمی‌شود و بخش خصوصی نقشی اساسی ویژه در روستاها برای ایجاد اشتغال دارد.

ساخت 4000 واحدمسکونی در مناطق سیل‎زده گلستان/ساخت و سازهای حریم رودخانه جابه‌جا می‎شودسردار معروفی: سپاه 2400 واحدمسکونی را در مناطق سیل‌زده گلستان احداث و تعمیر می‌کند‌‌احداث و تعمیر 1158 واحدمسکونی در آزادشهر/4.8 میلیاردتومان کمک بلاعوض پرداخت شد

وی درباره روند ساخت و سازها در مناطق سیل‌زده استان هم گفت: در بخش تعمیرات واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل تعمیر 10 هزار و 300 واحد مسکونی به اتمام رسید که 519 واحد مربوط به این شهرستان بود.

حق‌شناس بیان داشت: در بخش احداثی نیز هفت هزار و 300 واحدمسکونی نیازمند بازسازی بود که 311 واحد مربوط به این شهرستان است و تلاش می‌کنیم ساخت این واحدها تا اواخر آذرماه به پایان برسد.

وی اظهارداشت: سیل خسار‌ت‌های قابل توجهی به استان وارد کرد اما به نوعی همبستگی و وحدت بین مردم، مسئولان، نهادهای نظامی و انتظامی را نشان داد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی

رضا حاجیلری گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندرگز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تاثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیرو‌ها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، گفت: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند. عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی ادامه دارد.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی