Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:17:02 GMT

۳۱ کیلومتر از جاده‌های بخش ویلکیج نمین آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۰۶۷

۳۱ کیلومتر از جاده‌های بخش ویلکیج نمین آسفالت شد

​به گزارش ایرنا، عاطف ناصری روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در دست اجرای نمین افزود: امسال در مجموع ۴۱ کیلومتر راه ارتباطی در این شهرستان بهسازی و آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این مقدار تاکنون ۳۱ کیلومتر جاده بهسازی و آسفالت شده ، اظهار داشت: آسفالت محورهای اردبیل - آستارا، نمین - آبی بیگلو، آبی‌بیگلو - دورجین و سعدآباد از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای بهسازی و آسفالت این مسیرها در شهرستان نمین در مجموع ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ناصری  با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی راهداران افزود: با بهسازی و آسفالت جاده میناآباد شاهد تسهیل در رفت‌وآمد اهالی این منطقه خواهیم بود.

فرماندار نمین افزود: تلاش می‌شود بهسازی و آسفالت جاده روستایی پته خور - گلی و کارخانه سیمان - روستای گرده نیز تا مهرماه به اتمام برسد.

ناصری اظهار داشت: در مجموع حفاظت و نگهداری  ۳۶۴ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل بر عهده اداره راهداری شهرستان نمین است که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی ،۳۶ کیلومتر راه فرعی ،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی،۳۱ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی می‌باشد.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جاده های استان سیمان شبانه روزی آسفالت کیلومتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود