Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:01:31 GMT

۱۹ هزار و ۵۰۷ حاجی به کشور بازگشتند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۱۰۲

۱۹ هزار و ۵۰۷ حاجی به کشور بازگشتند

رضا جعفرزاده اظهار داشت: تاکنون دو هزار و ۲۹۲ حاجی با ۱۰ پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) و ۱۷ هزار و ۲۱۵ حاجی با ۷۱ پرواز به سایر فرودگاههای کشور بازگشتند.

وی افزود: بر اساس برنامه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی قرار است ۱۵ پرواز امروز به ۶ فرودگاه و ۱۲ پرواز نیز به پنج فرودگاه تا آخر یکم شهریور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جعفرزاده براساس گزارش های دریافتی سازمان هواپیمایی کشوری از ۱۹ فرودگاه کشور که عملیات بازگشت را برعهده دارند سرویس دهی در فرودگاه ها و پاسخگویی مدیران فرودگاهها و روسای ایستگاه های پروازی با حساسیت های مورد انتظار صورت می گیرد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اظهارداشت: تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، گمرک و حراست‌های مستقر در فرودگاهها تاکنون در رضایتمندی بدرقه کنندگان، مستقبلان حجاج قابل اغماض نبوده است.

وی گفت: هر گونه اطلاعات بیشتر مردم از وضعیت بازگشت حجاج بروی سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دسترس قرار دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه