Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تاجیک نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از  سقوط خودروی کمک دار در منطقه سایت کایت سواری شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند، که یکی از مصدومین خانم سوئیسی بوده است.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات چناران شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام شد و پس از رسیدن تیم امداد و نجات به محل و ارزیابی مشخص شد این حادثه دو مصدوم برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک نوری با بیان این که امدادرسانی حدود ۳ ساعت به طول انجامید، گفت: یک مصدوم به صورت سرپایی درمان و یک نفر دیگر که خانم سوئیسی و ۲۷ ساله بود، به دلیل شکستگی دست چپ، پس از اقدامات اولیه توسط آمبولانس به مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 4699182

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان تهران امداد رسانی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام هفته دولت عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ۴ ساعته نجات‌گران هلال احمر برای دسترسی به فردی حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

وی در توضیح این خبر افزود: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجات‌گران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجات‌گران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علائم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی تصریح کرد: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجات‌گران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 748093

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت