Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون بهداشت سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری پادگان ۰۶ در منطقه پاسداران به مدیریت شهری گفت: یکی از اقدامات ضروری شهر تهران این بود که پادگان‌ها از پایتخت انتقال پیدا کنند و محل آن‌ها به عرصه‌های عمومی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به جمعیت پایتخت، بیان کرد: ابرشهری مانند تهران نیاز دارد تا همواره فضا‌هایی به عرصه‌های عمومی آن اضافه شود تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد که پادگان ۰۶ با مساحت ۵۲ هکتار یک قطعه زمین مناسب برای این اقدام است.

صدراعظم نوری با اشاره به توافق‌نامه میان شهرداری و ارتش، تصریح کرد: بر اساس این توافق‌نامه قرار شد مالکیت زمین به صورت ۷۰ به ۳۰ انتقال پیدا کند تا این اقدام گشایشی در ترافیک پرتردد منطقه باشد.

او در توضیح چگونگی واگذاری پادگان ۰۶ افزود: ۷۰ درصد زمین سهم شهرداری تهران است، تا آن را به عرصه عمومی تبدیل کند و ۳۰ درصد باقیمانده در اختیار ارتش است تا بتواند بارگذاری مورد نظر خود را در آنجا انجام دهد که امیدواریم با طراحی مناسب بخش مهمی از ترافیک منطقه حل شود.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد شهرداری برای خارج کردن پادگان ۰۶ از تهران/ طرح تفضیلی منطقه ۲۲ به صحن شورا می‌آید 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز واگذاری پادگان ۰۶ به مدیریت شهری به صورت قطعی انجام نشده است، گفت: هر زمانی که به صورت قطعی پادگان ۰۶ به مدیریت شهری واگذار شود، طراحی و بازسازی این پادگان برای تبدیل آن به فضای سبز شهروندان از سوی شهرداری تهران کار مشکلی نیست.

رئیس کمیسیون بهداشت سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه رویکرد مدیریت شهری در دوره جدید حفظ و گسترش عرصه‌های عمومی و فضای سبز پایتخت است، تأکید کرد: توافق‌نامه واگذاری پادگان ۰۶ ارتش به مدیریت شهری در قالب کمیسیون ماده ۵ انجام شد.

قبل‌تر محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پس از جلسه شورای شهر تهران از توافق برای واگذاری ۷۰ به ۳۰  پادگان ۰۶ به شهرداری تهران خبر داده بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت واگذاری پادگان ۰۶ در منطقه پاسداران به مدیریت شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران