Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس حضرتی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه نشست کارگروه رفع موانع تولید در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت : مجلس در کمیسیون اقتصاد ، بصورت ویژه طرح هایی در دست دارد که با حمایت از تولید ، مالیات بر ارزش افزوده و تلاش برای تشویق صادرکنندگان و سرمایه گذاران در خدمت رونق تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

او با بیان اینکه در کمیسیون مجلس ، با برگزاری جلساتی ما بین دولت و مجلس ، موانع و مشکلات تولید بررسی و از تولید حمایت می شود افزود : کارهایی که امسال در وزارتخانه ها برای رونق تولید انجام شد هر ماه بررسی و موانع آن برطرف می شود. 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه حذف 4 صفر از پول ملی از مباحث دولت است گفت: در همین زمینه در کمیسیون جلسه ای با حضور رییس بانک مرکزی ، وزیر اقتصاد و تعدادی از نمایندگان مجلس تشکیل شد که تعدادی موافق و تعدادی مخالف بودند. 

حضرتی با اشاره به اینکه بانک مرکزی ادله نسبتا خوبی  در این خصوص ارائه کرده است افزود : حذف 4 صفر از پول ملی مورد بحث و بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

او افزود : تعداد زیادی از نمایندگان مجلس از دلایل اصلی دولت برای حذف صفر از پول ملی و اثرات آن در اقتصاد و تقویت پول ملی خبر دقیق ندارند. 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در جلساتی که در صحن علنی مجلس در این خصوص برگزار می شود،  باید نماینده بانک مرکزی و وزیر اقتصاد حضور داشته باشند تا بتوانند نمایندگان را توجیه کنند.

الیاس حضرتی در پایان گفت : فضای کلی مجلس نسبت به این موضوع مثبت نیست.

انتهای پیام/اص

بررسی کارهای انجام شده در وزارتخانه‌ها برای رونق تولید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد

در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودرو، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد