Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «تورنا۲» گفت: سینمای کودک هزینه‌های زیادی دارد و همان ۷ ثانیه موسیقی فیلم ما هزینه زیادی در بر داشت و باید از سرمایه‌گذار خصوصی نیز برای کمک به سینمای کودک تقدیر و تشکر کنیم. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید‌جواد هاشمی، شامگاه پنجشنبه در نشست خبری فیلم «تورنا2» اظهار داشت:  سال‌ها است که استقبال از سینمای کودک کم شده و تلاش ما و همکاران ما این است که هرچند کوتاه خدمتی به کودکان کنیم و این به واسطه خدمت من به بچه‌ها در آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای مردم و کشور خود فیلم می‌سازیم و اگر نقدی در فیلم انجام می‌دهیم‌ برای یک تلنگر است، در این فیلم قصد جلب توجه کودکان به همراه خانواده‌ها را داشتیم و استفاده از آهنگ‌های بزرگسال در این فیلم بدین منظور بود.

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «تورنا2» گفت: کودکان جنگ و دعوا را دوست ندارند، لباس‌ها متفاوت انتخاب شد تا زمان و مکانی برای این فیلم در نظر گرفته نشود.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان| استقبال پرشور از اکران «تورنا 2»؛ «منطقه پرواز ممنوع» به سانس فوق‌العاده رسیدجشنواره فیلم کودک و نوجوان| انتقاد از سینمای گیشه‌محور؛ چرا جای «قصه‌های مجید» در سینما خالی است؟جشنواره فیلم کودک و نوجوان| بلیت 8 هزار تومانی کمکی به اقتصاد جشنواره نمی‌کند

وی ادامه داد: سینمای کودک هزینه‌های زیادی دارد و همان 7 ثانیه موسیقی فیلم ما هزینه زیادی در بر داشت و باید از سرمایه‌گذار خصوصی نیز برای کمک به سینمای کودک تقدیر و تشکر کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: قسمت دوم این فیلم در مرحله تصحیح رنگ قرار دارد و مجموع 2 فیلم را در 43 روز ساختیم و به نظر من قسمت دوم آن بهتر است که شاهد قسمت دوم آن نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما در ایران فیلم می‌سازیم و فیلم ما ایرانی است، گفت: این فیلم میراث تجربه 30 ساله من در ارتباط با کودکان بود و این در حالی است که در کنار آن باید موضوعی برای جذب خانواده‌ها داشته باشیم تا بدین وسیله کودکان نیز به سینما بیایند.

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «تورنا2» بیان کرد: قصد من آموختن عشق پاک به کودکان است و در تمام فیلم‌های خود عشق را آمیخته‌ام چرا که از بعد از انقلاب در فیلم‌ها از این موضوع دریغ کرده‌ایم و نسل‌ها از آموختن این موضوع ناکام می‌مانند.

وی افزود: ما نویسنده ممتاز در ایران نداریم به گونه‌ای که 6 سال بعد از شخصیت «اختاپوس» برای یک نوشته خوب صبر پیشه کردم و در آخر خود دست به کار شدم. من به عشق کودک و نوجوان وارد این حوزه شدم هرچند که کار خود را هم کامل نمی‌دانم.

هاشمی اظهار داشت: من خودم با زیرنویس مشکل دارم و این فیلم بدون زیرنویس هم کاربرد دارد، 3 ماه برای ساخت زبان این فیلم وقت گذاشتم و چندین زبان را با هم ترکیب کردم. اگر اسم‌ها در ذهن نماند اهمیتی ندارد و مهم به یاد ماندن شخصیت‌ها است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مناسب نبودن بعضی از شخصیت‌ها برای سنین پایین گفت: وحشت یکی از مهمترین وجوه کودک و نوجوان بوده و لازم است که کودکان ترس را در جمع تجربه کنند و همچنین بیاموزند که ترس به چیزهای فانتزی را باید از بین ببرند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم