Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:42:29 GMT

برترین‌های رقابت‌های اسپوکس استان بوشهر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۸۰۲۹

برترین‌های رقابت‌های اسپوکس استان بوشهر معرفی شدند

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهرگفت: نخستین دوره رقابت‌های اسپوکس با عنوان یادواره شهدای ورزشکار این استان در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

سید روح الله علوی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی، تیمهای کانون امام خمینی (ره)، بسیج ورزشکاران و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بخش انفرادی در گروه الف نونهالان حسین ایرج زاده، سینا عبدالهی و محسن قاسمپور  و در گروه ب نیز حسین عبدالهی، محمد اندیشمند و امیر حسین فخر الدینی به  ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

علوی اضافه کرد: در گروه الف نوجوانان سید علیرضا شاهروبندی، مصطفی روزبه و فردین نیکنام  و در گروه ب علی مزارعی نژاد، علیرضا باد صبا و  اسماعیل نوزری به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در گروه الف جوانان محمد امین نیکخواه، علی اکبر خادمی و امیر حسین حاجی خلف پور به ترتیب رتبه های برتر را کسب کردند.

ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) است.

این رشته ورزشی از تحرک بالایی برخوردار بوده و ورزشکاران این رشته با حضور در تمرین‌های ویژه  و ارتقای سطح آمادگی جسمانی، استقامت، چابکی، سرعت و هشیاری می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی و همگانی این رشته حاضر شوند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت