Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات آکروباتیک ژیمناستیک (آکروژیم) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۳ تیم به میزبانی آبیک قزوین برگزار شد.  

وی ادامه داد: تیم ۶ نفره آکروژیم مهاباد در قالب تیم آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که در پایان با کسب ۱۱۵.۳۲ امتیاز در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم ژیمناستیک فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب ۱۲۱.۵۱ امتیاز مقام نخست و تیم قزوین نیز با ۱۱۶.۸۹ امتیاز مقام دوم را کسب کردند.  

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: «بهنام لطفی»، «سهراب احمدیان»، «سینا گنجی»، «شیرزاد ابوبکری»، «احسان قریشی» و «امیر حمزه‌پور» از مهاباد در این مسابقات زیرنظر «خبات احمدی» به عنوان مربی حضور داشتند.  

«مصطفی‌پور»، با اشاره به اینکه افراد برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی آکروباتیک ژیمناستیک دعوت می‌شوند، بیان کرد: این تیم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا آماده می‌شود.  

آکروژیم در واقع همان ژیمناستیک هنری است که به جای استفاده از اسباب و لوازم ژیمناستیک از جمله دارحلقه، بارفیکس و پارالل، برای اجرا از نفرات و اشخاص استفاده می‌شود که در عین حال باید حرکات با همان زیبایی اجرا شود.  

مهاباد مهمترین قطب رشته آکروژیم آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژیمناستیک ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور