Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:22:29 GMT

روح اشرافی‌گری برخی مسئولین پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۵۱۵

روح اشرافی‌گری برخی مسئولین پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه روح اشرافی‌گری برخی مسئولین اصلا پذیرفتنی نیست گفت: گرانی افسارگسیخته قیمت و اجاره مسکن که هیچ نظارت و تعرفه‌ای بر آن وجود ندارد باعث ایجاد پدیده‌های چادرخوابی، ماشین‌خوابی و زمین اجاره‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت ایام دهه آخر ماه ذیحجه و بیان فضائل اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، اظهار کرد: یکی از افتخارات امام علی (ع) ماجرای مباهله است که خداوند آن را وسیله احتجاج با اهل کتاب قرار داد و حضرت امیر(ع) به عنوان نفس و جان پیامبر در این آیه به عالم شناسانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولت‌مردان به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: دولتمردان توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را در ایام باقی مانده دولت تدبیر و امید به عنوان چراغ راه پیش روی خود قرار دهند و برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه چندین ماه است که در خطبه‌های نمازجمعه به بیان مسائل معیشتی و فرهنگی جامعه پرداخته‌ام که گاهی نیز باب میل برخی‌ها نبوده است، خاطر نشان کرد: فرمایش رهبری مبنی بر اینکه مسائل اصلی کشور اقتصاد و فرهنگ است مهر تأییدی بر حرکت فکری ما در خطبه‌های نماز جمعه است.

 

حجت الاسلام باقری‌ارومی با گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ الرییس بوعلی سینا پزشک و دانشمند بزرگ ایرانی و تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی و تقدیر از زحمات آنان اذعان کرد: طبابت و پزشکی از مشاغلی است که همیشه در جامعه مورد نیاز است و طبق فرمایش امام صادق(ع) باید پزشک مورد اعتماد و بصیر باشد.

 

وی تصریح کرد: یقینا در این راه مشکلات و موانعی هم وجود دارد که برخی به مسئولان، برخی به مردم و برخی به خود پزشکان بر می‌گردد، باید امکانات لازم جهت ارائه خدمات پزشکی مطلوب توسط مسئولان فراهم شد و مردم نیز با رعایت فرهنگ صحیح استفاده از امکانات پزشکی گامی مهم در این راه بردارند.

 

امام جمعه اسالم ادامه داد: پزشکان نیز باید رسالت خود و سوگند پزشکی خود را بر هر منفعت مادی و مالی مقدم بشمارند و به حریم خصوصی بیمار احترام بگذارند.


حجت الاسلام باقری ارومی گفت: گاهی شنیده می‌شود پزشکان برای کسب درآمد بیشتر چندین نفر را همزمان معاینه می‌کنند و یا داروهای غیرضروری تجویز می‌‌کنند و یا مطب پزشک کارتخوان ندارد، اینکه می‌گویند پزشکان هنوز آموزش استفاده از کارتخوان ندیده‌اند شبیه جوک سال است، پزشکان باید یار و یاور محرومان جامعه باشند.

 

وی با اشاره به ورود به ماه آخر تابستان و اوج فصل جابجایی مسکن گفت: متأسفانه گرانی افسار گسیخته قیمت و اجاره مسکن که هیچ نظارت و تعرفه‌ای بر آن وجود ندارد باعث شده است با پدیده‌های جدیدی مواجه شده‌ایم و بنده پدیده چادرخوابی، ماشین‌خوابی و زمین اجاره‌ای را به مسئولان تبریک عرض می‌کنیم.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: مسئولی که دغدغه‌اش دمای کولر گازی اتاقش بوده و حاضر نباشد پوست لطیف آقازاده اش آفتاب سوخته بشود چگونه حال چادرخواب‌ها را درک می‌کند؟ آیا شهید رجایی ماشین لوکس سوار می شد؟ روح اشرافی‌گری برخی مسئولین اصلا پذیرفتنی نیست. با این اوضاع مسکن بهتر است درب وزارتخانه تان را گل بگیرید و ماله بکشید.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد غدیر مساجد روز جهانی مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مسجد روزنامه چادرخوابی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می‌شود، تاکید کرد: غفلت از انجام این وظیفه ذاتی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

علی اکبر سلمانی در سومین جلسه منطقه‌ای «تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی» در سراب گفت: همواره و تحت هر شرایطی، دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله های روزمره اداری، به خصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی روسای ادارات شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و افزود: در انجام این وظیفه مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد.

سلمانی توضیح داد: باید در هر یک از دیدارها مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوار دیدارشونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و لذا باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: در طول سال گذشته تک تک شهرستان‌های آذربایجان شرقی مورد بازدید قرار گرفت و جلساتی در جریان این سفرهای هفتگی به انجام رسید. به پیشنهاد شورای معاونین اداره کل، از سال جدید این سفرها و این جلسات، با تمرکز روی حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی، منطقه‌ای شده تا ضمن برگزاری یک نشست مشترک بین چند شهرستان، با تعامل و هم افزایی، امورات را به بهترین نحو ممکن به پیش ببریم که نشست سراب، سومین نشست منطقه ای بعد از میزبانی های تبریز و بناب است.

سلمانی افزود: هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای، بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی خواستار اهتمام پرسنل شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعه معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشته خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند