Web Analytics Made Easy - Statcounter

زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم از باخت مقابل سایپا شوکه شده‌اند و می‌خواهند آن را در هفته‌های آتی جبران کنند. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا آن هم در حالی که ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفر از حریف تهرانی‌اش جلو بود، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و دو گل هم به سایپا زدیم، ولی همه چیز در 10 دقیقه عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گل اول را از روی ضربه کاشته خوردیم و سپس بازیکن‌مان اخراج شد که این موضوع همه چیز را تغییر داد. ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم.

«همه‌ی ما از باخت مقابل سایپا شوکه شدیم، ولی این شکست را جبران خواهیم کرد.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما تیم باتجربه‌ای هستیم و طبیعتاً خیلی‌ها انتظار داشتند که نتیجه 2 بر صفر را حفظ کنیم. در هفته اول باخت ناراحت‌کننده‌ای داشتیم، ولی خیلی زود باید به فکر جبران باشیم. ذوب‌آهن در این چند سال معمولاً در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفته است و آقای منصوریان هم در این مورد با بازیکنان صحبت کرده و گفته بود چه دلایلی باعث شد تا ذوب‌آهن نتایج خوبی نگیرد. امسال اما باید شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

نیک‌نفس در واکنش به برکناری سعید آذری از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: من برخلاف خیلی از بازیکنان تیم، زمان زیادی با آقای آذری کار نکردم، ولی باید بگویم که ایشان مدیری کاربلد بود. تمام بازیکنان ایشان را دوست داشتند، چون اگر حرفی می‌زد یا قولی می‌داد به آن عمل می‌کرد. ایشان حتی به بازیکنان پیغام داد و به ما گفت که باید برای موفقیت ذوب‌آهن بجنگیم. باید از زحمات آذری تشکر کنم و برای آقای محمدی مدیرعامل جدید باشگاه هم آرزوی موفقیت دارم.

اصفهان| خرمگاه: 2 بازیکن سایپا باید اخراج می‌شدند، پنالتی ما هم گرفته نشد/ با برکناری آذری شرایط روحی خیلی خوبی نداشتیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد

پس از باخت تیم الهلال مقابل تیم العین، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان، کامنتی با اموجی خنده در صفحه اینستاگرامی الهلال گذاشت که موجب خشم هواداران این تیم شد. سیاوش یزدانی پس از اخراج در بازی مقابل با الهلال، هنگام خروج از زمین علامت ۱-۰ را نشان داده بود که موجب حواشی شده بود. 

کامنت سیاوش یزدانی

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد