Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@08:15:56 GMT

«نمکدان»؛ زن ماهشهری را برنده «عصر جدید» کرد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۲۵۸

«فاطمه عبادی» که توانست با کسب 6 میلیون و 544 هزار و 964 رأی نفر نخست جشنواره مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی شود، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: واقعا فکر نمی کردم که اول بشوم و از لطف خداوند و مردم واقعا تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که برنده شدن شما در این برنامه چقدر بر مسیر زندگی شما تاثیر گذاشت؟ اظهارداشت: قطعا مسیرم همان مسیر است ولی حتما خیلی بهتر و قوی‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی همچنین درباره انتخاب آثاری که در عصرجدید اجرا کرد و توجهش به مسائل اجتماعی نیز عنوان داشت: من همواره دلم می خواهد در بحث معضلات اجتماعی، اتفاقاتی که در اطرافم می گذرد و چیزی که در راستای انسانیت و مسیر انسانی باشد، به اندازه خودم سهمی داشته باشم. قبل از عصر جدید هم به مسائل اجتماعی علاقه داشتم و درست است که عصر جدید من را به صورت بداهه به این مسیر انداخت ولی خودم هم این مسیر را دوست دارم .

برنده مسابقه استعدادیابی عصرجدید تصریح کرد: این گونه نیست که بگویم با این مسابقه مسیر من تمام می شود و کارم به پایان می رسد، اصلا برای من این اتفاق نخواهد افتاد و چه بسا که نسبت به قبل بهتر باشم و بتوانم از چیزی که خداوند به من اعطا کرده، بیشتر بهره ببرم و مسیر بهتری را بروم. شاید نتوان خیلی مسائل را با حرف گفت ولی با نقاشی و هنر می توان آن را بیان کرد.

عبادی درباره آغاز ورودش به هنر نقاشی به شن نیز به فارس گفت: ماجرای خیلی جالب و خنده داری بود. از من پرسیدند که کار شن را از کجا آغاز کردی و من گفتم که از نمک شروع کردم. هر خانمی در آشپزخانه اش به یک نبوغی می رسد. خانمی که پا به آشپزخانه می گذارد و غذا می پزد خودش یک هنرمند است. کار من هم واقعا از نمک شروع شد. مادرم همیشه میگفت که تو وقتی بچه بودی هر وقت حتی یک گوجه میدیدی آن را به شکلی درمیاوردی و یا حتی یک تکه ذغال هم از روی زمین برمیداشتی نقاشی میکشیدی. ولی جدا نقاشی با گرد و پودر و ... از نمک شروع شد و وقتی علاقه ام را در این مسیر محک زدم، دنبالش را گرفتم.

وی در پایان گفت: من همواره بعد از خداوند حمایت خانواده‌ام را داشته‌ام اما نقش احمد همسرم به عنوان حامی چیز دیگری بوده است. این مسیر را اول با لطف خداوند و پس از آن خانواده‌ام سپری کردم. احمد برای من یک یار به تمام معناست. او راه را برای من هموار کرد و همواره در کنار من بود و در حقیقت مهمترین مشوق من بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد