Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کازیوه محمودی و گزینگ محمدپور دو شطرنج باز ماهر مهابادی از اعضای تیم شطرنج دختران استان آذربایجان غربی اعزامی به دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور هستند.

او با بیان اینکه این مسابقات ۳۰ مرداد الی ۵ شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود، افزود: ثنا مکاری و یلدا ابراهیمی از ارومیه به سرپرستی و مربیگری پریا دادوند اهل میاندوآب از اعضای دیگر تیم شطرنج دختران استان آذربایجان غربی  نیز در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۰ شطرنج باز آذربایجان‌غربی دارای رنگینگ بین المللی از سوی فدراسیون جهانی هستند، هم اکنون ۱۰۰ مربی و ۱۰۰ داور کارت دار درجه یک، دو و سه ملی در آذربایجان غربی وجود دارد.

انتهای پیام/ج

المپیاد استعداد‌های برتر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید