Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی، کارشناس فوتبال ایران گفت: کالدرون هنوز با نوع بازی تیم‌های ایرانی آشنا نیست و طبیعی است در آینده با شناخت بیشتر تصمیم به تغییر تاکتیک بگیرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی جم که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: این بازی نکات مثبتی داشت که لازم می‌دانم به آنها اشاره‌ای داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس اگرچه اسکلت و شاکله خود را حفظ کرده است، اما در نوع بازی این تیم تغییراتی دیده می‌شد که کاملاً قابل مشاهده بود. فکر می‌کنم کالدرون به دنبال این است که تفکرات جدیدی را در پرسپولیس پیاده کند تا تیمش شکل تهاجمی‌تری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه باید همچنان امیدوار به تکرار موفقیت‌های پرسپولیس بود، افزود: قطعاً هر چه زمان بگذرد کالدرون بیشتر نوع بازی شاگردانش را خواهد شناخت و بازیکنان هم به درک خوبی از تفکرات کالدرون خواهند رسید. در این راه ممکن است پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه شود تا حدی که کالدرون تصمیم به تغییر تاکتیک بگیرد. به این جهت این صحبت را می‌کنم که او اولین فصل حضورش در فوتبال ایران را سپری می‌کند و هنوز با نوع بازی تیم‌های ایرانی آشنا نیست. به طور نمونه کالدرون در بازی با تراکتور قطعاً تیمش را به مانند بازی با پارس جنوبی تهاجمی به میدان نمی‌فرستد و خوب می‌داند این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

کارشناس فوتبال ایران راجع به اینکه کالدرون در جریان بازی با پارس جنوبی از نوع بازی تخریبی و دفاعی حریف شاکی بود، گفت: به خاطر همین است که می‌گوییم او شناختی از نوع بازی تیم‌های ایرانی ندارد و باید دید بعد از آشنایی بیشتر با تیم‌ها چه تصمیمات تاکتیکی را اتخاذ می‌کند. با شرایط خوبی که پرسپولیس دارد اکثر تیم‌ها مخصوصاً در ورزشگاه آزادی به دنبال توقف پرسپولیس با هر روشی هستند و این مسئله در بازی پرسپولیس هم تأثیر منفی خواهد گذاشت. در چنین شرایطی طبیعی است که کالدرون تغییر تاکتیک دهد و راهکارهایی برای شکست حریفانش پیدا کند. ضمن اینکه  شخصاً مخالف این هستم که مربی بخواهد از بازی دفاعی یا تخریبی حریف شاکی شود، چرا که باید به نوع بازی هر تیمی احترام گذاشت و برای آن راهکار پیدا کرد.

دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست 18 نفره پرسپولیس چه بود؟

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گابریل کالدرون پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس تهران گابریل کالدرون پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در کسب قهرمانی، حالا احتمال دارد سپاهان پرستاره تیم ژوزه مورایس جایگاه سومی را هم به یک تیم دیگر واگذار کند. تیمی که بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره ناکامی، حالا بردی مهم در لیگ برتر را کسب کرده و به استقبال دیدار خانگی با گل‌گهر سیرجان می‌رود.

تراکتور که فرصتی خوب برای عبور از سپاهان در بازی مستقیم داشت، حالا به سه امتیازی زردپوشان اصفهانی رسیده اما آنچه بیشتر از این کاهش اختلاف امتیاز اهمیت دارد، نمایش درخشان سرخپوشان تبریزی است که هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

سرخپوشان تبریزی در این بازی 12 شوت به دروازه داشت که برای چند هفته اخیر این تیم یک رکورد محسوب می‌شود. نکته مهم اینکه در این بازی امید به گل تراکتور هم بیشتر از دو بود که عددی جالب برای یک تیم در خارج از خانه محسوب می‌شود.

اگرچه پاکو خمس یکی از بهترین سرمربیان ادوار فوتبال ایران بوده و تیمی هجومی نیز برای تراکتوری‌ها ساخته بود، اما با ورود حمید مطهری، به نظر تراکتوری‌ها «تعادل» بیشتری در نمایش خود دارند و شاید همین ثبات باعث شده تا آنها در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کنند.

نکته جالب در مورد تراکتور این است که آنها در چند هفته اخیر از نظر گل خورده بسیار خوب عمل کرده‌اند و در بازی با فولاد از نظر تهاجمی نیز به شرایط ایده‌آلی رسیدند که در صورت حفظ آن حتی می‌توانند 12 امتیاز باقیمانده لیگ برتر را کسب کنند.

حمید مطهری که انگیزه و توان زیادی را برای تیم تراکتور گذاشته، به هیچ وجه نمی‌خواهد در این چند هفته کم بیاورد و در حالی که همراهی بازیکنان را هم دارد و کم کم رضایت هواداران را هم به عنوان مسئول فنی جلب کرده، امیدوار است تراکتور را در نقطه آرامش نگه دارد و به سمت موفقیت موردنظر تی‌تی‌ها ببرد.

دیگر خبرها

  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی