Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:32:20 GMT

طارمی: امیدوارم پیروزی‌های‌مان ادامه‌دار باشد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۸۹۲

طارمی: امیدوارم پیروزی‌های‌مان ادامه‌دار باشد

مهاجم ایرانی ریو آوه از درخشش خود در این تیم راضی است ولی مطمئن نیست بتواند تا پایان فصل چند گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم فوتبال ریو آوه با درخشش مهاجم ایرانی‌اش توانست آوس را شکست دهد تا نخستین پیروزی‌اش در فصل جدید را جشن بگیرد. مهدی طارمی در این دیدار هت تریک کرد و ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طارمی بعد از این دیدار گفت: در ابتدا می‌خواهم خدا را شکر کنم که پیروز شدیم. احساس خیلی خوبی دارم که در اولین بازی خانگی با نتیجه ۵ بر یک توانستیم آوس حریف خودمان را شکست دهیم. امیدوارم که این روند را بتوانیم ادامه دهیم. 

مهاجم بوشهری فوتبال ایران در ادامه گفت: در ریو آوه خیلی احساس خوبی دارم. اینجا هواداران و مردم پرتغال خیلی مهربان و صمیمی هستند و من آن‌ها را دوست دارم. در فارسی ما همیشه میگوئیم «ان‌شاءالله» و امیدوارم که بتوانم بهترین‌ها را برای این تیم کسب کنیم.

طارمی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می کند بتواند چند گل در لیگ پرتغال به ثمر برساند گفت: نمی دانم و در این رابطه مطمئن نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال ریوآوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار پیشگو می شود(عکس) سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان