Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:16:33 GMT

گازرسانی به ۲۷ روستا و واحد صنعتی درمیان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۷۲۵

گازرسانی به ۲۷ روستا و واحد صنعتی درمیان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها در جمع مردم خونیکسار درمیان گفت: برای گازرسانی به ۱۵ روستای درمیان ۱۴۹ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا شده است.

سید محمود هاشمی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این طرح هزینه شده است اظهار داشت: در این ارتباط یکهزار و ۴۱۱ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۲ طرح گازرسانی واحدهای صنعتی و تولیدی درمیان افزود: در این ارتباط ۳۲ پروژه نیز شروع شده یا می‌شود که ۱۶ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: گازرسانی به پنج روستای درمیان که در سفر شهرستانی استاندار بر آن تاکید شد نیز شروع می‌شود که ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

هاشمی با بیان اینکه  عملیات گازرسانی به شهرستان درمیان کمتر از سه سال پیش آغاز شده‌ است افزود: درمیان در بخش شهری صددرصد و در بخش روستایی ۹۱ درصد جمعیت از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی ادامه داد: گازرسانی به هفت روستای درمیان در دست اجرا است که چهار درصد جمعیت روستایی را در بر می‌گیرد.  

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای اجرای پروژه های گازرسانی در استان ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده که نشان از توجه ویژه دولت به استان و شهرستان های مرزی و محروم است.

وی با تاکید بر رعایت مصرف ایمن گاز افزود: سال گذشته ۹۰ درصد فوتی ناشی از گاز طبیعی استشمام گاز co یا عدم استفاده از دودکش مناسب بوده است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد