Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@00:29:39 GMT

ضعف خدمات‌دهی به گردشگران در آبشار «بیشه»

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۸۸۷

ضعف خدمات‌دهی به گردشگران در آبشار «بیشه»

تین‌نیوز | 

عدم خدمات‌دهی مناسب به گردشگران در منطقه تفریحی آبشار بیشه موجب بروز برخی نارضایتی‌ها شده است و در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی به مشکلات موجود در این راستا واکنش نشان داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، لرستان دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیبایی است که هر یک به تنهایی می‌تواند در توسعه گردشگری و رونق اشتغال در منطقه نقش مهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبشار بیشه در بین جاذبه‌های گردشگری لرستان دارای اهمیت بسیار زیادی است و در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات عید و تابستان هزاران نفر از این جاذبه زیبا دیدن می‌کنند.

اما مشکلی که شاهد آن هستیم، کمبود امکانات و عدم خدمات‌دهی مناسب به گردشگران در این منطقه توریستی است.

نبود امکانات لازم و خدمات‌دهی نامناسب موجب گلایه بسیاری از گردشگران شده و این در حالی است که تا کنون اقدامی اساسی در جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته است.

 

واکنش مدیرکل میراث فرهنگی لرستان به مشکلات آبشار بیشه

در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: آبشار بیشه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری استان و کشور است که بنا بر دستور استاندار مدیریت این مجموعه از فرمانداری گرفته‌شده و به سازمان میراث فرهنگی واگذار شده است

سید امین قاسمی‌ بابیان این‌که آبشار بیشه از ابتدا زیر نظر دهیاری و فرمانداری خرم‌آباد قرار داشته است، افزود: با توجه به غرق‌شدگی‌های تابستان و ضعف امکانات رفاهی این مجموعه، تا پایان تابستان سازمان میراث فرهنگی مدیریت این مجموعه را به دست خواهد گرفت.

امکانات موجود پاسخگوی گردشگران نیست

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان اظهار داشت: طی سال گذشته با پیگیری‌های میراث فرهنگی یک سری اقدامات عمرانی در این منطقه صورت گرفت اما متأسفانه به علت وقوع سیل تمامی این زیرساخت‌ها تخریب شد که میزان این خرابی‌ها را به وزارت کشور اعلام کرده‌ایم.

قاسمی با اشاره به این‌که امکانات رفاهی آبشار بیشه جوابگوی حجم بالای گردشگران این مکان تفریحی نیست، تصریح کرد: برای حل مشکلات بیشه باید از ظرفیت بخش خصوصی و کمک‌های دولتی استفاده کنیم متأسفانه بخش خصوصی که در حال حاضر مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد بسیار ضعیف عمل کرده و پس از پایان قرارداد این پیمانکار در پایان تابستان پیگیر حل این مشکلات خواهیم بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آبشار بیشه مدیرکل میراث فرهنگی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود