Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مویدی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع ۷۴ طرح آماده بهره برداری، کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری در هفته دولت در سرخه، ۶۰ طرح مربوط به بخش عمرانی است که۳۱۷ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال برای بهره برداری از  این۶۰ طرح عمرانی در شهرستان سرخه هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های آماده افتتاح، کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری در هفته دولت، ۲ طرح مربوط به بخش اقتصادی است که برای بهره‌برداری از این ۲ طرح ۶۹ میلیارد ریال اعتبار صرف و منجر به اشتغال برای ۳۰ نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مویدی زاده افزود: در هفته دولت امسال در سرخه، ۱۰ طرح از مجموع ۷۴ طرح با اعتبار ۵۷۵ میلیارد و ۱۶۱ ملیون ریال کلنگ‌زنی و ۲ طرح با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشترین اعتبار صرف شده برای افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت در شهرستان سرخه، مربوط به حمل و نقل جادهای با صرف اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال است.

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند شرکت توزیع برق سه طرح و شرکت آب و فاضلاب شهری پنج طرح برای افتتاح در هفته دولت در شهرستان سرخه آماده کرده اند.

شهرستان ۱۵ هزار نفری سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران و ۲۰ کیلومتری غرب شهرستان سمنان قرار دارد.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان سمنان اشتغال حمل و نقل دستگاه های اجرایی شرکت آب و فاضلاب قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد