Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@01:22:21 GMT

از همه مربیان لیگ برتری تشکر می کنم بخصوص استراماچونی!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۷۴۵

از همه مربیان لیگ برتری تشکر می کنم بخصوص استراماچونی!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با توجه به گزارش ناظران مسابقات داوران جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر را مثبت ارزیابی می‌کنم. در همه بازی‌هایی که گزارش آنها به ما رسیده، شاهد قضاوت خوبی از آنها بودیم و داوران اشتباه تاثیرگذاری در مسابقات نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز دوشنبه چهارم شهریورماه جلسه بازبینی و آنالیز بازیهای لیگ برتر را برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از مربیان باشگاههای لیگ برتر گفت: جا دارد از سعه صدری که مربیان باشگاه‌ها با داوران در هفته اول لیگ داشتند، بخصوص استراماچونی با توجه به شکست تیمش برابر ماشین سازی تبریز از عملکرد داوران رضایت داشتند.

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان و جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان بخاطر نقض مقررات و مصاحبه علیه داوران به کمیته انضباطی دعوت شدند.

کد خبر 4700464

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته داوران آندره استراماچونی هدایت ممبینی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان