Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدباقر اسلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استانهای کرمان،هرمزگان و سیستان و بلوچستان که متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدّی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ می باشند می‌رساند، ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir از روز شنبه مورخ 02/06/1398 آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 21/06/1398 پایان می‌پذیرد.

این مقام قضائی افزود:کلیه داوطلبانی که متقاضی خدمت در مناطق محروم استانهای سیستان و بلوچستان،هرمزگان و کرمان می باشند، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است چندی پیش نیز دکتر یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با  رییس امور اداری و استخدامی قضات قوه قضاییه، از  کرمان به عنوان قطب کارآموزی قضایی در جنوب شرق کشور نام برده بود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان سیستان و بلوچستان قوه قضاییه برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور