Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@09:36:56 GMT

۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۴۲۴

۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۷۸ کیلوگرم مخدر تریاک و حشیش در عملیات دستگیری، ۲ توزیع کننده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی جامع از قصد جابجایی مقادیری قابل توجه مواد مخدر توسط دو توزیع کننده مواد مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراحل تحقیقات نامحسوس پلیس، زمانی که این افراد در حال جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری بودند شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی دستگیری آنان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سپهوند اضافه کرد: در عملیاتی مشترک در یکی از محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری خودرو متوقف و مقدار حدود ۳۹ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلوگرم حشیش که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: هر دو سرنشین خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند