Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق عبدی سرپرست انجمن سپک تاکرا خراسان رضوی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بهناز احمدنیا به عنوان مربی و غزل شیرخانی به عنوان بازیکن به رقابت‌های جهانی کرینسک کاپ سپک تاکرا ٢٠١٩ تایلند اعزام شدند.

او ادامه داد: سپک تاکرا در خراسان رضوی از شرایط خوبی برخوردار است، در تیم‌های پایه و استعدادیابی موفق عمل کرده‌ایم و برنامه‌های جدی تری در مسیر استعدادیابی در حاشیه شهر مشهد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقات جهانی سپک تاکرا بانوان روز‌های ١ تا ١۴ شهریور به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.   انتهای پیام// ب. ه   مسابقات جهانی سپک تاکرا بانوان در بانکوک تایلند برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپک تاکرا اخبار ورزشی مسابقات جهانی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز