Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این آئین عباس سعیدی مدیر کل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به افتتاح طرح بسته‌بندی و درجه‌بندی خرما با ظرفیت هزار و ۳۰۰ تن در شهرستان نرماشیر به نمایندگی از ۱۰ سردخانه نگهداری خرما در این شهرستان گفت: این پروژه با هزینه ۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که بیش از ۱۰ میلیارد ریال آن محل تسهیلات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وجود ۱۰ واحد فرآوری، ۸۰ واحد درجه‌بندی و ۱۶۴ واحد سردخانه خرما در شرق استان کرمان، افزود: ۲۲ هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت خرما در شرق استان است که ۱۵۸ هزار هکتار محصول خرما از آن برداشت می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت، ۱۰ واحد بسته بندی ودرجه بندی خرما و ۱۰ گلخانه در شهرستان نرماشیر به بهره بردای می‌رسد که موجب اشتغالزایی برای ۳۲۰ نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم می‌شود.

او با بیان اینکه درهفته دولت در این شهرستان ۱۰ گلخانه نیز به بهره برداری می‌رسد، افزود: در خصوص این طرح ۵۵ هزار متر مربع به سطح گلخانه‌های نرماشیر افزوده می‌شود.

مدیر کل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز ۵۶ طرح درجه‌بندی، بسته‌بندی و سردخانه خرما با ظرفیت ۸۱ هزار و ۵۵۰ تن و پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال ساخت است تصریح کرد: با تکمیل این پروژه‌ها ظرفیت سردخانه‌ای شرق استان کرمان به ۳۰۸ هزار تن می‌رسد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سهیلا رضایی گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته‌های تشویقی ۱۹ بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان‌ها ابلاغ کرد.
وی افزود: این بسته‌های تشویقی مشوق‌های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده‌ها می‌توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.
رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ شهرستان در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در شش شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در بقیه شهر‌ها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.
وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.
رضایی ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محور‌های اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها برای بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان