Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در آئین غبار روبی مزار شهدا در استان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) در چیذر طی سخنانی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای رجوع به آرا و اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر است که تمام تلاش خود را معطوف به تامین عدالت و فقرزدایی بود.

وی افزود: همچنین هفته دولت فرصتی است برای دولت مردان تا با ارائه اقدامات خود به مردم به نوعی گزارش کار ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با بیان اینکه امروز عملیات روانی، جنگ اقتصادی و در نتیجه مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه های دشمن قرار دارد گفت: علیرغم همه فشارها که البته در برخی موارد برای مردم ملموس است اما این حجم از طرح های افتتاحیه در استان تهران قابل ملاحظه است.

استاندار تهران عنوان داشت: امسال در هفته دولت در استان تهران بالغ بر طرح های عمرانی با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۲هزار نفر اشتغالزایی می شود.

وی افزود: هفته گذشته با حضور نمایندگان استان و وزیر بهداشت و درمان جلسه ای برگزار شد و تصمیمات خوبی در خصوص افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی در استان تهران اتخاذ شد.

استاندار تهران اظهار داشت: امسال در تهران شاهد کاهش میزان آلایندگی هوا نسبت به سال گذشته بودیم و می توان با گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی مشکل آلودگی هوای تهران را مرتفع کرد.

کد خبر 4700778

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک