Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

پیش از ظهر امروز و در نخستین روز از هفته دولت، با حضور دکتر انوشیروان بند پی، استاندار تهران، ۲۶ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی مختلف بخش دولتی و خصوصی در قیامدشت مورد بهره برداری قرار گرفت و برخی پروژه ها کلنگ زنی شد.

استاندار تهران با حضور در قیامدشت، کلنگ احداث سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قیامدشت  از جمله بوستان زیتون، طرح تملک و احداث کمربندی شرقی و بوستان چند منظوره ۲۱ هکتاری را به نمایندگی از سایر طرح‌ها بر زمین زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پروژه های پایگاه اورژانس و بازگشایی خیابان ولی عصر(عج) با صرف اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد ریال اجرا شده است.پایگاه اورژانس قیامدشت در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی پنج ماه احداث شده که با تجهیز این پایگاه از سوی وزارت بهداشت، بخشی از مشکلات امدادی شهروندان قیامدشت برطرف می شود.

بازگشایی خیابان ولی عصر(عج) نیز با تملک ۳۸ پلاک مسکونی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت و تکمیل این خیابان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

استاندار تهران در آئین افتتاح پروژه های شهر قیامدشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دولت های بعد از انقلاب همواره از پشتوانه مردمی برخوردار بودند و این به منزله سرمایه بی نظیر برای  دولت‌ها محسوب می‌شود که در هیچ کجای دنیا این سرمایه معنوی وجود ندارد.

وی افزود: هفته دولت این فرصت را فراهم کرده است که دولتمردان در کنار مردم باشند و بگویند به عهد و قراری که با شما داشتیم وفادار هستیم و به دنبال انجام آن تعهدات هستیم تا شما بتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

انوشیروان محسنی بندپی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی همه دولتمردان دانست و گفت: این دو بزرگوار اخلاق مداری، مردم مداری، انجام دادن کارهای بی منت، گسترش عدالت، اشتغال، تولید، رفع فقر و رفتار نیکو را برای همه ما به یادگار گذاشتند.

وی،  قیامدشت را شهر اخلاق و ایمان دانست و گفت: اگر این دو واژه را در همه جای کشور نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود بنابراین باید تلاش کنیم اخلاق مداری را با بهره گیری از آموزه های دینی در جامعه تقویت کنیم.

محسنی بندپی تعامل و همکاری خوب بین اعضای شورا، شهرداری، امام جمعه و مسئولان این شهر را مهمترین سرمایه این شهر دانست و افزود: افتتاح 26 پروژه در جهت رفاه مردم  و گسترش فضاهای ورزشی، آموزشی، ترافیکی، روشنایی معابر و اورژانس نشان می دهد افق آینده قیامدشت بسیار روشن   است و با این انگیزه و تلاش، عقب ماندگی دیرینه قیامدشت جبران خواهد شد.  

وی در خصوص احداث مترو که از مطالبات رییس شورای شهر قیامدشت بود، گفت: با توجه به جمعیت 50هزار نفری قیامدشت و جمعیت دانشجویی این شهر راه اندازی مترو مطالبه به حقی است و حتما این موضوع را در شورای ترافیک استان پیگیری می کنم.

 استاندار تهران در مورد استقرار ادارات در قیامدشت که یکی دیگر از درخواست های  فتحی، عضو شورای شهر قیامدشت بود، اظهار داشت: سیاست دولت و سازمان امور استخدامی این است که گسترش ساختاری نداشته باشیم اما وجود برخی مراکز لازم و در اولویت است که برای این موضوع نیز تصمیماتی اتخاذ خواهیم کرد.

وی، تسلط بر حوزه سرزمینی و رفع اختلافات حریم شهر قیامدشت با شهرداری تهران را حق حاکمیتی مسئولان اجرایی قیامدشت دانست و گفت: این حق را از شهرداری تهران مطالبه می کنیم و طبق قانون تقسیمات کشوری عمل می کنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان اجرا می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد ناظم رضوی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده اند را مرمت می کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه هایی است که سال هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش های مختلف شهرداری به خصوص در بحث های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان کرد: برنامه ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات، ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان برای آینده زیرساخت های فرهنگی شهر تهران اجرا می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود