Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، دکتر سعید جاودان سیرت  شامگاه شنبه در اولین نشست خبری این مرکز درمانی با اهالی رسانه بیان کرد : ظرف یک ماه آینده با حضور متخصصین داخلی، عفونی ،جراحی ،اطفال، زنان، و قلب راه انداری خواهد شد و ما آماده ارائه خدمت به مردم و جامعه خواهیم بود .

جاودان سیرت در ادامه اظهار داشت: هم اکون بخش های اطفال ،جراحی ، سی سی یو ،شیمی درمانی ،زنان و نوزدان در این مرکز درمانی فعالیت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه واحدهای پاراکلینیک آزمایشکاه ،رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه تخصصی و سرپایی فعالیت دارند عنوان کرد: علاوه بر این بخش ها در آینده نزردیک سی تی اسکن راه اندازی خواهد شد ،که در این راستا هزینه پرداخت شده و بزودی آماده ارائه خدمت به مردم عزیز خواهد بود .

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بخش ناباروری را از نیازهای شهر یاسوج اعلام کرد و گفت : با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان استارت بخش ناباروری زده شده است وتا اوایل پاییز به بهره برداری خواهد رسید .

سعید جاودان سیرت با اعلام اینکه بخش دیالیز با همکاری خیرین راه اندازی خواهد شد افزود: در بخش گردشگران سلامت امیدواریم با تامین اعتبار اماده بهره برداری شود .

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمارستان در بخش های جراحی عمومی، عروق و تیراکس فعال است و در روزهای شنبه تا دوشنبه جراجی انجام می شود .

وی ابراز داشت : بیمارستان بر اساس رسالت خود می بایست یک سری برنامه استراتژیک در برنامه خود داشته باشد .

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیان کرد: با تکیه بر علم و برنامه ،علم محوری را در سر لوحه کار خودمان قرار دادیم و با تاکید بر رعایت قوانین و توجه به دستورات رئیس دانشگتاه برنامه ریزی های خود را انجام دادیم .

سعید جاودان سیرت اضافه کرد: توجه ویژه به پرسنل بیمارستان بعنوان سرمایه های اصلی بیمارستان را مد نظر قرارمی دهیم.

جاودان سیرت ادامه داد: ارائه خدمات با کیفیت بالا یکی از برنامه های بلند ما هست که در اتیه صحبت ها و دیدگاههای مردم در راستای خدمات مطلوب است .

وی خاطرنشان کرد: توانمند سازی نیروی انسانی و تدوین برنامه استراتزیک ۵ ساله بیمارستان مد نظر ما است اعتقاد داریم در مجموعه بیمارستانی بخاطر خدمت به مردم تمرکز نیروها بر انجام وظیفه کاری شان باشد .

سرپرست بزرگترین مرکز درمانی استان گفت: معتقدیم در محیط بیمارستان سیاسی کاری از کار اجرایی باید جدا باشد چون این روح مقدس با جان و روح بیمار سر و کار دارد .

سعید جاودان سیرت اعلام کرد: باید تعامل سازنده با سایر دستگاههاو دیگر سیستم ها وجود داشته باشد و با نماینده تعامل داشته باشد و اعتقاد داریم که باید به نیروی انسانی خود توجه ویزه داشته باشیم .

جاودان سیرت ضمن تقدیر از غلام محمد زارعی گفت: لازم است ازخدمات و زحمت های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم که در سطح استان ووزارت تلاش کردند و اعتبار ترزیق کردند که پی گیری های ایشان در این خصوص زبانزد بود .

وی گفت : جا دارد از زحمات دکتر یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و معاونین وی جهت همکاری های فراوان با بیمارستان تقدیر کنم .

وی افزود: یکی از نکاتی که دغدغه ما است بحث نیروی انسانی بیمارستان است همه دوستان عزیز و کسانی که در دستی بر اتش دارند تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این عزیزان برداشته اند و قدم های خوبی برداشته شده است امیدواریم ظرف هفته اینده مشکلات را به هر طریقی که دسنتگاهای نظارتی تصمیم گرفتند حل شود .

جاودان سیرت گفت:بالغ بر ۱۰۰ نفر که در حوزه های مختلف بیمارستان مشغول بکار هستند که راه اندازی این بیمارستان مرهون زحمات همین پرسنل است .

46

کد خبر 1292767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی دونالد ترامپ استان البرز ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دولت دوازدهم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد

 ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم آباد اظهار کرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر می‌باشد که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رییس جمهور به استان شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: بیمارستان نیایش خرم آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت بیان کرد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع خدمات درمانی شامل اسکان بیماران بوده و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رییس جمهور باشیم بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم آباد دارای تخت‌های فوق‌تخصصی، داخلی و جراحی بوده و تمام رشته‌ها را در اجرای ان پیش بینی شده است.

این پروژه درمانی از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان است و در جریان سفر هیات دولت به استان جهت تکمیل این پروژه درمانی سه هزار میلیارد ریال مصوب شد که بخش مهمی از این رقم از محل ماده ۵۶ است.

افتتاح بیمارستان جنرال نیایش نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی در استان خواهد داشت و در کنار این موضوع برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد